Det var ett tag sen .......

God afton "alla" läsare (hihi) ... ! Skriver väl mest för att tillfredsställa mina behov av att skriva av mig, om än det ena och än det andra. Det har gått dagar och till och med år sen jag skrev sist. Livet går vidare dag för dag. Och jag ser ingen mening med att planera för långt fram. Om man bara tar en dag i taget, njuter av det som går att njuta av och låter resten sköta sig självt så att säga. Problem som uppstår får man lösa när dom kommer, jag är inte sån som går och tänker fram ett scenario som KANSKE skulle kunna hända, eller stressar över sånt som jag KANSKE inte hinner med. Tar man och gör en sak i taget så hinner man med ganska mycket ändå, ibland mer än när man har bråttom och skyndar på...

Jag är som jag är, och förhoppningsvis utvecklas man och lär sig nåt även i min ålder, bara man ser möjligheterna och provar på istället för att sätta sig emot och se negativiteten och problem i det som erbjuds i livet. Man får kämpa, det får man... men oftast är det värt kampen och man får nån slags belöning för att man åstadkommit på ett eller annat vis, det behöver inte alls vara i form av pengar eller prylar. Det kan vara bara att man får mer förtroende och man får mer kärlek och vänskap. Det är belöning stor nog. Man kan inte bara ta för sig och begära att få, bara för att det finns där framför näsan. Man måste tror jag ha förtjänat att både få ge och få ta emot.

Jaja... nog pratat om detta. Imorgon är en ny dag, gårdagen kommer inte tillbaka och dagen som varit är snart slut. Elvis har bäddat ner sig i sin filt och är nog beredd att slappa resten av kvällen. Tror jag ska göra detsamma.

Nu är USA i valet och kvalet... det är nästan på lekskolenivå... får se om man vaknar och är Trump-en eller om man skrattar Hillary-us... seriöst..... verkar det inte vara nånstans!

Tack och hej... puss på dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0