Dags att ......

Gomorron alla mina vänner ! 

Dags att skriva lite här igen har jag bestämt mig för. 
Dags att snart gå till jobbet (inte jag som bestämt, men ett måste ;) ) 
Dags att röra på fläsket lite, så man inte behöver gå med allt för många badringar under höst och vinter. 
Dags att börja läsa lite böcker igen (har jag redan tagit tag i ) 
Dags att städa (känns som att det momentet alltid är dags :P !!! ) 
Dags att vårda sina vänne riktigt ordentligt dom få man har. :D 
Dags att lyssna på lite musik (redan fixat, radion står på) 
 
Dags att ...... 
 
Det är många dags-att-göra-saker man tänker sig ...... men jag tar det lite som det kommer, en dag i taget, och som den berg & dalbana man kan ha, så känns det bäst så :) ! 
 
Jag hoppas ju dock att ni tycker det är dags att läsa mina små inlägg igen ;) ;) !! 
 
Ha en underbar dag 
 
Carpe diem, men gör det lugnt och i din egen takt ! 

Kramar från mig

Kommentarer
Postat av: suss

Välkommen tillbaka! Tankar och ord blandat som en sötsur karamell, men det är ju så livet är, sött och surt. Kram!

Svar: Tack min söta fina vän :D :* ! Kramar
pyyret

2014-07-28 @ 07:51:11
Postat av: Annlo

Välkommen tillbaks! Vill gärna läsa dina tankar :) och vill också gärna vara en av vännerna du vårdar! Ses snart, min fina!
Kram

Svar: Tack :D Kram
pyyret

2014-07-28 @ 08:37:11
URL: http://mittinrevilleut.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0