Plötsligt händer det ....... inget !!

Ja den här helgen har inte varit någon överraskningarnas dagar precis. Jag har jobbat, och sen bara tagit det lugnt. Mina roliga, sötaste goaste vänner har roat mig o piggat upp mig med lite roande konversationer och bilder på facebook. Jag är lyckligt lottad som har så underbara vänner måste jag säga. Inte många, men ack så dyrbara och värdefulla dom är :) !!

Jag har mest slöat, känt mig trött i kroppen och längtar till våren något så kopiöst asså :P !!
Är så trött på vintern nu, vill byta ut det kalla hårda vädret mot lite värme, sol, och bristande knoppar !!
 
 
Nej det har inte hänt så mycket som jag kan berätta om....
Jag har bara varit i helgen, ätit mat, sovit, tänkt, löst sudoku, lyssnat på musik, och gått lite promenader.
 
Jag hade velat strosa runt i naturen, med solen i ögonen, vinden i håret, och värmen i ryggen. Det bästa sakerna man har i livet är inte saker..... Får jag bara ha dom människor som jag värdesätter mest av allt i livet hos mig, så är jag den rikaste i världen. Naturen ger sitt bidrag till min skattkista, och mina upplevelser och mina drömmar får samlas i samma gömma.
 
Sov gott
Fånga dagen i din egen takt.........
Puss o Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0