Längesen, men nu jäklar !!!

Idag har det varit en grå o trist dag i lilla Anderstorp. Det händer inte så mycket här en regnig söndaeftermiddag precis :P !! Själv har jag haft en göttans sovmorgon, sen blev det tvätt av hallmattorna och hundfiltar. Mera softning i soffan och lite "facebooking" , sen blev det en shoppingtripp me goa söta fina Suss :D !!
Lidl, Rusta och sen åt vi på "lådan" i a-torp :P om nom nom...

Har haft en ledig helg, men mycket krångel och skit äre nu. Lite frusna rör i huset och i stugan som måste fixas, men så länge det inte är något MER allvarligt så gåre väl an !!! Känns lite skitnödigt bara att man ska behöva kasta pengar på sånt, men thats life, and it sure is mine !!!

Men där emellan har även jag mitt solsken och mina goaste stunder. Försöker njuta av livet och vad det har att erbjuda mig. Hittar mig själv mer o mer ju mer tiden får gå. Och jag kommer väl alltid att vara mig själv nu för tiden, det ska ingen annan ändra på, så va beredda på det alla ni som har tänkt, vill och ska umgås med mig i framtiden. Det blir både skratt och gråt och en hel del bus :P !!

Ni som känner mig som välast vet precis vad jag snackar om !! Jag är en Karlsson, och kommer så förbli !!


Jag har vänner som jag kan lita på till 500% och det är mina absoluta soulmates..... inte många som sagt var, men ju mindre desto bättre ;) om jag själv får säga det !!

Just nu sitter jag o tittar på skrotnisse och hans vänner, äter popcorn, dricker dr.pepper och njuter av tända värmeljus, två sovande hundar och lite snack me goaste vänner på fb :D !!

Jag är så tacksam över att ha er, och ni vet att ni alltid har mig här !!
Ikväll, asså senare ikväll, ska jag ta lite kaffe och avnjuta en liten black velvet och en chokladbit !

Tack o hej för today ;) !!

Carpe diem men göre lugnt !!

puss o kram !!

Kommentarer
Postat av: suss

What doesn't kill you makes you stronger! Kram <3

2012-03-18 @ 19:27:26
Postat av: pyyret

That's so true darling Suss :D !! puss o kram

2012-03-18 @ 19:32:20
Postat av: Jenny

You go gril!!! Hugs and kisses!!!! <3<3

2012-03-18 @ 19:50:51
Postat av: pyyret

that's so true Suss :D kram <3

2012-03-18 @ 19:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0