Carpe Diem !!!

Det är inte utan erfarenhet jag pratar, när jag säger att carpe diem är ett sätt att leva.
Det är ju så när man tänker efter............

Man kan inte leva om igår
Morgondagen vet man inte vad som ska hända
Lev i nuet och i dagen som är

Det är svåra dagar emellanåt, men utan dom svåra dagarna har man inga goda dagar att se fram emot, och utan tråkiga dagar har man inga roliga dagar !! För hur ska du veta att det är goda och roliga dagar om du inte får ha det svårt ?

Nu lät jag nästan som reklamen med dagarna hit o dagarna dit :P
Men visst det är dagarna du lever som du har glädje av ..... eller hur?

Så Carpe diem .... men göre lugnt !!
Pussar o kramar från mig !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0