Regntunga skyyyyar ...... varthän jag än går !!

Gillar inte regnet alls nu för tiden, vill isf att allt som jag har kvar i min ryggsäck ska sköljas bort med allt regn som kommer ner. Men så är ej fallet.....

Jag får rycka upp mig själv från down under,se till att ta tag i saker o ting själv. Det är väl så, som Freda' sjunger i sin låt att "Det måste gå" ..........Jag kan inte försvinna i den där andra världen, det är ju här och nu jag lever. Jag har fått så mycket ny lycka i livet. Fått en ny chans, får känna den härliga känslan av att kunna vara sig själv helt o hållet, det är det inte så många som är eller kan vara, och det är inte lätt i dagens samhälle att vara sig själv... det vet jag !!!

   den här vägen har varit en väg i mitt liv på många vis... ända sedan barndomen och fram till nu har den betytt mycket för mig ..... mycket minnen, mycket känslor ! Och jag ska väl säga att det är mestadels bra, härliga och underbara känslor som jag har fått :) !!

Man får ta ett steg i taget på både livets väg och tankens väg framåt ! Jag har så lätt att glida iväg för långt fram i tiden och glömmer då ibland att njuta till 100% av ögonblickets händelser... Jag är som jag är och det är så mina vänner får stå ut med mig, för jag tänker aldrig mer, om jag kan undvika det, vara någon annan som jag inte är !

              



Här är jag ...... precis som jag är.... varken bättre eller sämre !!
Är väl lite busig ibland, glad ibland, nere ibland, men det som räknas mest tycker jag är att vara sig själv.... !!

Nu ska jag ta och softa, drömma mig bort.....
Gillar inte regnet alls nu för tiden, vill isf att allt som jag har kvar i min ryggsäck ska sköljas bort med allt regn som kommer ner. Men så är ej fallet.....

<3

Carpe diem, men göre lugnt !!
puss o kram !!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja tycker iaf om dig som du é <3 <3 <3 Kjamizzz

2012-05-21 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0