glapp...

Hej alla vänner...

Har ni inte gett upp den här bloggen än? I såna fall så får ni ursäkta mig att jag inte gjort något inlägg på ett tag. Jag har varit lite sjuk, och sen har jag haft lite annat att pyssla med, som med hus och sjuka hundar, för att nämna några exempel !

Det har inte hänt så speciellet mycket i mitt liv sen jag skrev här sist, mer än att jag höll på att bli påkörd av en ........... ska vi kalla honom för en... svart BMW ;)
En förare som inte har koll på läget utan är helt förblindad av brudar som är ute och går, och som har betongfot på gasen borde inte få vara ute i trafiken !! Jag ljuger inte om jag säger att det var 1 decimeter mellan mig och motorhuven.. jag kunde lägga hande på den, och hade inte jag tvärnitat med min treväxlade titan så hade det nog smällt ganska rejält... Även om han kom från en parkering, så hade  han farten uppe, foten hade tydligen fastnat i ett "gasen-i-botten-läge" och solglasögon på, dreglet rann ner på hakan honom och då tänkte jag att .... såna animals borde finnas på zoo inte på en parkeringsplats i Anderstorp.

Inte nog med detta, när jag sen kom hem för att bädda till min säng lite grand, bara så att det skulle se lite städat ut, eftersom jag alltid har dörren stängd dit och ingen går in där, så mååååste det ju vara bäddat och fint ! Nåväl, jag går fram till sängen...ska ta tag i täcket och Kraaaaaaaaas, kände nåt under min fot, oooooooooooopppssie daisy... där rök mina gamla glasögon !! Och dom som jag har när jag ska kolla på teven ... fan me!!

Tur i oturen så satt mina nya fina glas på min potatisnäsa så dom blev inte till bågar-tråd-och glasmos!

MEEEN som sagt var ... det har inte hänt så jättemycket sen jag skrev här sist ;)

puss o kram på er som tål att få de!
carpe diem, men göre lugnt!

   linser here I come :P !!

Kommentarer
Postat av: Görgen Svensson

Vissa dagar är det bara för mycket, men det kunde ju varit värre, du kunde ju blivit överkörd och blind på kuppen.

2011-03-29 @ 08:25:38
Postat av: pia

Ja precis... vissa dagar har man bara såååån tur ju ;) !!

2011-03-29 @ 13:10:13
URL: http://pyyretdagar.blogg.se/
Postat av: Jenny

ha ha he he du e laskön Pia!!! Kramizzzz

2011-04-03 @ 18:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0