bästa vänner ...

Mina bästa vänner...

Hade jag kunnat hade jag delat ut både en, två och miljoners buketter med rosor till er !! Och med vänner menar jag vänner, inte syskon familj eller nåt annat för dom vet redan hur mycket domj betyder för mig, det behöver jag inte säga här...

Men mina allra bästaste vänner som finns i mitt liv, mina soulmates!! Kan säga att ni är inte många men ni är speciella och ni finns i mitt hjärta nu och för alltid. Kan även säga hur många det är till antalet, typ 3 stycken , sen har man ju vänner i sin omgivnings som betyder mycket men som man ändå inte pratar om allt med !!

MEN nu till mina soulmates.... tack för att ni finns, tack för att ni älskar mig för den jag är, och tack för att ni känner mig som ni gör ;) !!

Ni vet vilka ni är så jag hänger inte ut några namn...

Älskar er så mycket ... på olika sätt för ni är olika personligheter... but I love you ... all of you !!

alla världens kramar och pussar till er... Hoppas att jag kan få finnas här för er i all evighet, för alltid !!

puss o kram och håller om er !!

carpe diem, men göre lugnt !! Kommer att lägga ut lite konst annat som faller mig i smaken, kanske inte er smak dock, men skyll er själva när ni surfar hit och läser ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0