cyberspace, virtuella världen !

I eftermiddag har jag mest vilat, varit ute på facebook lyssnat på lite kärleksmusik och ätit chips, druckit cider toppat med marabou mjölkchoklad..... om nom nom ! GOTTEGRIS tänker nog många, men icke då... GODIS har jag NÄSTAN slutat att äta helt, det sa min mage att jag skulle göra ! Den mår mycket bättre om jag inte trycker ner smågodis, så det får man väl ta och acceptera... men jag nyper en och annan bit ibland hos syster yster, men det blir inga mängder då ju.

Som sagt var så har det blivit nästan bara fejan för mig idag...man fastnar lätt där om det är rätt people, bra inlägg och roliga kommentarer :) Samtidigt letar jag bilder, konst, musik, recept, och allt gott som man kan finna här i den virtuella världen.... och DET är inte LITE det ska ni veta ;) !! Det hade jag aldrig trott från början när man satte sig vid sin dator dom första gångerna vilka möjligheter det finns här ute. Ja, det går liksom inte förklara...det finns ALLT !! :D

Fin konst i alla de former och färger och jag gillar ju allt i stort sett ...nästan iaf. Precis som min musiksmak.....blandad kompott !Jag slänger ju in ett och annat förslag här på vad jag gillar....så det är bara att titta och njuta eller gå väck från min blogg hehe! Eller får ni gärna kommenter och säga va ni tycker :)

Jag har som ni märker inte något speciellt att blogga om idag. Har mycket som jag skulle kunna berätta men orkar inte idag...... känner inte före heller för den delen....sån är ju jag ! Gör lite som jag känner för ...

såååååå titta och njut.......eller inte!

puss och kram
och carpe diem, men göre lugnt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du haft en carpe diem dag.<3

2011-01-30 @ 10:30:19
Postat av: Ludwig

Fina bilder, skön text !

2011-01-30 @ 14:18:15
Postat av: pyyret

JAAAAAAAAA precis...en carpe diem-dag!!;) right out in space and in dreams !! nice dreams !!

2011-01-30 @ 19:14:15
URL: http://pyyretdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0