Kallt - varnt - varmt - kallt ...





Det här är vad jag har åstadkommit idag! Köpt byrå,lampa och en spegel.... Thats it säger jag bara.... nu blire inge mer på ett år typ hehe.... Men jag är nöjd och glad och skönt att slippa ta med sig från huset. Nu startar vi på nytt här och då känns det bra att få ha sitt eget och sin egen stil.

Annars är det feber som gäller här på karlssons café ;/
Markus kom hem med en dunderförkylning och själv går jag runt och fryser och är varm om vartannat. Har så förbenat ont i nacken med och det går ner till skuldrorna.

Jag får väl ta det lugnt idag o imorgon så får jag se om jag inte kan rota i grejerna i huset till helgen i stället då.. Idag har jag bara gjort det nödvändigaste. Tvättat, diskat varit ute med doggisarna. Har inte ens lagat nån mat ännu... Mackor och corn thins har det blivt för min del och mycket vätska. Dessa vätskor består av Loka citron, kaffe, juice och saft och nu te till kvällen, kör mitt rooibos-te med lite citron i ! Tar en jäger i medicinskt syfte med ikväll då, har jag blivit ordinerad av min privatläkare Dr. Hill :D

Följde en annan väns råd och tog en superduperhet dusch... DET var inte alls dumt, jag är väl en av dom som älskar att duscha så varmt som möjligt.... börjar lagom och slutar skållhett ;) !!

Har tid för klippning och slingor på måndag så jag hoppas att jag är bra tills dess, sen väntar ju jag och suss på våra bågar me... NÄ inte nåra HD hehe...
snarare GB (glasögonbågar,naturligtvis med glas i ) Så kanske VI ser bra UT iaf.
Det kommer att öppnas nya världar för oss Susanne...tänk va mycket snyggt vi kommer att få se som vi har missat innan :P

Det kommer nog att ta tid innan jag vänjer mig vid mina eftersom dom är helsvarta och det har jag inte haft på jättelänge... men men de får väl bli som det blir annars åker väl dom gamla på igen ;)

lite dåliga bilder eller myyycket dåliga bilder men va fan ni ser ju lite av kläderna jag hämtade igår då....det ser väl bättre ut i verkligheten får jag väl hoppas då ;)
Kan ju inte visa allt här heller då ju!

Nu så blir det nog inget mer skrivet av mig här idag tror jag, det känns inte så just nu i alla fall, får se om jag sover dåligt så kanske det dyker upp något som jag måste skriva om. Det vet man ju aldrig när det gäller mig !!

Så jag säger väl puss och gokväll..
Sov gott alla som sova skall och
glöm inte ....carpe diem men göre lugnt!


Kommentarer
Postat av: tina

det ser ju jättefint ut alltihopa =) nu är det ju baar den där nya världen som ska öppna sig med så kommer det ju bli toppen:) å du krya på er!! är säkert jag som smittat er;) kram o puss <3

2011-01-13 @ 20:48:26
Postat av: pyyret

tack tina du är alltid lika gullig du !! puss på dig vännen.... love you !! <3

2011-01-13 @ 20:50:00
URL: http://pyyretdagar.blogg.se/
Postat av: Mumin

God smak du har !, mycket snygga köp, hoppas din förkylning går över fort.

2011-01-13 @ 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0