Inget långt inlägg....

Idag blir det inget långt inlägg, pga av att jag har tagit steget ända ut och köpt mig en Iphone4 ....Blir mycket pill på den ikväll här i min stoooora soffa.... Vart mycket man måste gå igenom o kolla.

Det har ju inte hänt sådär jättemycket idag heller för den delen.Hela min dag har i stort sett varit en enda lååååååång fika. köpte min lur, fika med tina. Sen var jag med min goda granne Anna och handlade lite. fika på berndts. Hem och så kom barnens farmor och faster, fika. Sen kom en del av tjejgänget hit ....fika.

Så nu ligger jag i soffan snart och päser och jäser och lär mig min nya lur....

Lär väl bli ett inlägg imorgon om jag har gjort några tabbar eller framgångar dårå hehe...

Ha det gott alla vänner.....
carpe diem, men göre lugnt!!
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0