Godmorgon världen......

Idag vaknade jag av att sotarn ringde....Skulle avboka på grund av sjukdom, så nu får jag väl sota pannan själv och vänta och hoppas att dom kommer snar,t för det behövs en genomgång i skorstenen med. Det blev en väldigt kort kissrunda med hundarna idag,jag kände mig inte alls pigg idag heller. Har fortfarande ont i nacken och skuldrorna, men febern verkar ha släppt något. Det vill nog inte bryta ut ordentligt, ska väl få dras med detta nu i flera dagar säkert...

Jag måste väl i vilket fall som helst släpa mig bort och sota pannan känner jag. Det får bli dagens projekt för min del. Sen blir det att ta det lugnt resten av dagen.Får se när jag orkar att masa mej bort bara.

längtar till våren och sommaren...... Vill ha energin tillbaka!!

Vi hörs senare här då, nu får jag väl se till att göra något vettigt........eller inte !
Ta er tid för kärlek :)
kram på er ......

Kommentarer
Postat av: Mumin

Snygga bilder !

2011-01-14 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0