Come to mama......

Jaha, så vaknar man till en ny dag och känner att det är något skumt på gång!
Ont i nacken, huvudet och fryser nästan hela tiden, men är jättevarm emellanåt....
Är det Förkylning som skriker " Come to Mama" ?!?!?!
Är inte ett dugg snorig, men var lite kycklinghes igår till och från, så jag vet inte allvarligt talat vad det kan va för spännande som vill komma hit till mig, vill väl hålla mig sällskap på min semester antar jag. Det är ju också nice när man har tänkt göra annat, att det då som ett brev på posten kommer någon form av sjukdom.

Men jag ger mig inte i första taget, så länge jag kan vara uppe på benen så ska det väl iaf hända någonting i det "Karlssonska recidenset" .....

Det blir mycket musik och myckte dator haha !! Blir ni förvånade :P ?
Måste handla lite nyttigheter med tror jag, såsom mjölk,juice och en och annan frukt!

Jag kommer nog att skriva lite mer här sen, om vad som har hänt under dagen och vad jag har haft för funderingar....

Go for it.....
Carpe Diem, men göre lugnt <3

Kommer att lägga ut lite konst annat som faller mig i smaken, kanske inte er smak dock, men skyll er själva när ni surfar hit och läser ;) Kommer att poppa upp lite konst och annat som jag gillar, ni får väl scrolla fort om ni inte gillar vad ni ser ;)

kram och puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara följ receptet och hjälper det inte på en vecka så ringer du bara till min mottagning. Dr . Hill ;)

2011-01-13 @ 20:59:06
Postat av: pyyret

Ha ha ja det ska jag göra Dr Hill.... Kan man inte en vecka till på recept ?! omnomnomnom.....

2011-01-13 @ 21:09:06
URL: http://pyyretdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0