Back in buisness ...




Ja så har det ju gått några år typ. Har inte bloggat på så länge så jag har nog glömta av hur man ska göra :).
Vi får väl hoppas att ni blir nöjda med den till slut dårå. Jag kommer väl att ändra på den efterhand som jag hinner, så ha tålamod friends..

Idag har jag inte gjort så särskilt mycket. Har semester, men ändå inte för jag ska rensa ut skräp och annat som vi inte ska ha från huset (som vi håller på att försöka sälja ) . Har bara varit ute med hundarna idag, fyllt på lite pellets så att värmen ska hålla sig i huset. Sen har min kära systerdotter varit här och ätit liiite lunch :)

Har mest vilat och suttit här vid datorn och chattat med snälla vänner :D
Sen är det ju tack vare Susanne då som jag tog upp det här med min  blogg igen, vet inte om inte hon har haft något skoj o läsa på sistone, så detta var väl sista utvägen att få läsa både lite skvaller, och kanske förhoppningsvis, ett gott skratt då och då !

Ja med mig vet man ju aldrig jag kan ju vräka ur mig både det ena och det andra, så passa er alla ni som brukar umgås med mig hehehe !! Nä så stygg ska jag väl inte vara, men försöker väl hitta något roligt varje dag att ta tillvara på iaf.

Jag är en sån människa som försöker leva livet en dag i taget, tar för mig av det goda som finns och skiter det "onda" även om det händer mig, så får man försöka ta det på rätt sätt och gå vidare.
Det är inte det lättaste men det är definitivt det bästa sättet......Njut av erat liv så länge ni kan och njut det minut för minut.......man vet inte hur länge man får ha den gåvan att kunna göra detta!

Så mitt Carpe Diem håller jag nog fast vid fortfarande.....
Vi får se vad som händer och sker här med då....
Nu får det vara färdigskrivet för idag...

Ta hand om era bästa vänner... dom växer inte på träd !!
puss o kram från mig :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka ! Ska bli spännande att följa din blogg igen <3

2011-01-12 @ 20:14:46
Postat av: pyyret

Måste du vara anonym här susanne ;) ??

2011-01-13 @ 10:49:59
URL: http://pyyretdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0