Äntligen måndag ...

Jaha, så var helgen (den lediga varianten) över. Och en ny vecka har börjat och det är ÄNTLIGEN Måndag... Om jag är TOKIG!! Nä det vet jag inte om jag är, lite galen är jag men annars känns det bra, men med äntligen måndag menar jag att då är det ju en hel vecka tills nästa kommer ;)

Min helg har varit jättebra och jättetrevlig, om jag inte räknar med min tid igår då jag skruvade ihop min nya byrå. DET  var inte gjort i en handvändning precis vill jag lova. Nä, det tog mig nästan hela dagen :/ I instruktionerna stod det att det skulle ta en timme, så aaaja om jag nu lägger på fyra timmar till så kommer vi nog mer nära verkligheten. Hade allting varit förborrat som det skulle va så hade jag nog klarat det på ca 2 - 2 1/2 timme, men nu var det ju inte på detta viset förstår ni! Jag pajade väl två skruvar men lyckades få dit dom med en tång och ett intalande för mig själv att JAG SKA KLARA DET HÄR, utan att bli förbannad !! Lyckades jag med det ??!! NOPE det gjorde jag inte... Det var nära att jag slet av mig håret till slut såååå fucking irriterande det var.... Men men nu står den i min sängkammare och väntar på lite "Underwears" :D

Hundarna verkar trivas bra i lägenheten också, får dom bara mat och vatten varje dag och en liten gosestund med matte så är dom nöjda för dagen. Elvis som ligger och solar här på bilden har riktiga sammetsöron som är såååååååååå mjuka och goa, det vet jag fler som tycker hehe !! Kommer hit och säger att hon vill hälsa på mig, men i själva verket är det Elvis öron hon vill åt ;) !!

Som sagt var så har helgen varit trevlig och lugn i det stora hela... Det finns så mycket att upptäcka här på nätet så det går några timmar om dagen, men det struntar jag i för jag har det så in i bänkens nice, när jag får sitta här och leta musik och konst och lite dikter och lite annat godis me ;) !! Men det märker ni ju ni som har mig som vän på FB. eller hur ?!?! hihi...........

Mitt senaste fynd....... Den är sååå vacker !! Ja, jag vet att inte ALLA tycker det... jag är allätare på det mesta men just sån här konst som man riktigt kan "krypa in i" är så nice att kolla in !!
Drömma sig bort lite i en annan värld.... Japp det är härligt det ^^ .

Idag har vi haft mycket att göra på jobbet också. Vi har både blandfärs (vi har nog malt ca 300 kg än så länge) och vi har kotletter, fransyska och tjocka revben på extrapris !! Det är många kilon som ska malas i vår lilla kvarn då .... vi maler nästan 1 1/2 ton på en vecka... TÄNK på det NI som inte tror att vi gör så mycket, vi som har affärsyrken... Det är mycket som ska förberedas innan vi ens öppnar dörrarna på morgonen...

Ja, nu ska jag ta och slänga tillbaka mig till vår största skvallersida på nätet.........nämligen Facebook hehe !!

ha det gott vänner och sköt om er så bra ni bara kan !!
carpe diem, men göre lugnt!! 
puss o kram !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...vem kan det va som inte kan va utan sammetsöronen :) <3

2011-01-24 @ 21:06:53
Postat av: David

Mycket charmigt !

2011-01-25 @ 07:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0