Ännu en dag på torsplan har gått...

Ännu en dag har förflutit stilla och lugnt här på Torsplan i lägenheten. Jag har inte gjort ett uns av nyttigheter idag. Har bara lagat mat och diskat. Annars har jag bara pillat med kameran som ni kanske har märkt på fb. Vant mej vid mina nya ögon...håller på o försöka göra det jaaa ... det tar tid kan jag lova men det blir bättre och bättre.....inte för att det är progressiva glas utan för att dom är svarta!

Annars har jag bara gått runt och funnits till, och det är väl en väl så god tillgång i livet som någon annan?
Mycket musik har det blivit idag och mycket känslor till den också, musik kan framkalla alla slags känslor det kan man inte förneka. Men ett liv utan musik är som ett liv utan luft!

Jag har inte så mycket att berätta om idag, som sagt var. Det har varit lugna gatan här och det kommer väl resten av kvällen också att vara.
Kollade in Mr. Bean innan på teve, man kan ju inte annat än att asgarva... såååå rolig!!
Det har blivit lite powernaps och mycket musik och film på teve..... Kollar mycket disney och julkalendrar om det finns tid till det.....Jag är väl både en Disneyoman och Julkalendernörd......samlar det mesta....Är väl fast i barndomen på det sättet hehe ....Men det står jag för och skäms inte ett dugg :)

Nä nu ska jag avsluta för stunden....kommer jag på något mer sköj, så poppar jag väl in det här senare eller inatt om inte john blund infinner sig....

Så ta väl hand om er i vintermörkret......
puss o kram
carpe diem, men göre lugnt!! 
njut av livet så mycket ni kan !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hann ju med en liten date dag, alltid lika kul att ses. Kan berätta att chokladen med kardemumma va verkligen mums! Måste du prova blir nog bäst med muskovado socker .kändes lite grusigt. Kram och puss,hörs i morgon!

2011-01-16 @ 00:26:05
Postat av: pyyret

Ja men då får du ge mig receptet... Jo kul när vi ses jämt..... puss o kram själv !! natti natti

2011-01-16 @ 00:32:53
URL: http://pyyretdagar.blogg.se/
Postat av: Mumin

Låter som en klok och god tillvaro, kloka ord !

2011-01-16 @ 11:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0