Stora fynd-dagen !

Jaha idag har jag varit på röda korset i anderstorp och tro det eller ej, men jag har faktiskt fyndat där ! Tycker ju JAG då naturligtvis, jag begär inte att någon annan ska gilla det jag köpt, men för mig är det verkliga fynd! Sen om det är värde i dom i pengar eller inte,det kan inte jag säga, men som sagt var..fynd för mitt tycke och smak!
Här är lite fotn på det jag handlat ... poesiböcker och lite annat smått och gott i bokväg !


DET är verkligen inte dåligt för att ha varit och kollat in röda korset i anderstorp vill jag lova... Jag och många många fler tycker inte att man kan hitta så mycket där annars, för dom rear sällan sälllan sällan ut det dom har kvar längre tid, så det samlar på sig en massa som dom inte säljer och sen får dom inte plats med att ta in nya grejer... Det är lite crap enligt min åsikt, för när man kommer dit ibland och vill lämna typ möbler så säger dom att dom inte har plats att ta emot, och så ska det väl  inte vara på ett sånt ställe? Antingen får dom ju sälja ut det gamla som dom ser inte går att sälja för det priset dom först har satt, eller så får dom skaffa större lokaler så att dom kan få ruljangs på sakerna och så att dom kan ta emot när folk vill skänka dom  grejer till försäljning...

Igår hade jag Mary Kay - party me... vi blev inte många men vi hade trevligt i alla fall...
jag hade en make-up skola med Petra själv först... resultat aja blev väl inte värre iaf hehe !! Det var kul att få lära sig en del om hur man ska göra,och hur och var du ska använda produkterna.... här är två av mina gäster med som jag tror vart ganska nöjda !? Jossa Andersson och
Jenny Möller,(Anna Karlsson kom inte med på bild hehe!! )
För visst är det gott när man kan pyssla om sig själv lite och ha det som ett litet minispa, fastän man får sköta ansiktsmassagen själv hehe !!

Det var lite Rose´vin till detta och sen en enkel fika med frallor och diverse mat-attiraljer till detta.....

Det var en väldans trevlig kväll iaf så ni som kom ska ha mycket tack för detta !!

Annars har det varit en dag som alla andra här på torsplan... Har tvättat och diskat, slappat och slöat, suttit vid datorn och lyssnat på musik och kollat konst!!

En dag som många andra som sagt.......
Sov så gott
Ha det godis!
puss o kram
carpe diem, men göre lugnt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina fynd, skålarna va ju så fina också!

2011-02-09 @ 18:43:04
Postat av: pyyret

Ja visst varom vännen ;) kram o puss!!

2011-02-09 @ 20:47:50
URL: http://pyyretdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0