lugn helg som vanligt !




Ja här i a-torp blir det en lugn helg som det brukar vara här hos mig! Jag är ju inte helt frisk heller och måste ändå jobba eftersom det inte finns folk att sätta in, så jag kommer absolut att ta det lugnt. Teve och dator fåre bli ! Jag ska ju snart fixa till mig en liten tatuering också ... så här hoppas jag att den ska kunna se ut ;)  Har fått tid nu på onsdag. Snart ska får jag väl gå på flere skönhetspartyn med eftersom jag hade ett eget och dom som var här kommer troligtvis att ordna ett dom också så då får man ju ställa upp och komma. Det är härligt att få pyssla om sig själv lite faktiskt;)  Jag har inte så mycket att berätta om idag, eller skälla på eller klaga på som jag brukar ha.... Jag känner mig mycket nöjd med livet just nu faktiskt, det är bara huset som är kvar till försäljning och en rensning där som fattas... sen är allt helt okej känns det som. Jag kan ju inte tacka alla vänner nog så mycket för allt ni gjort för mig.... Speciellt "vissa" goa vänner som alltid finns där!

Hoppas ni får en trevlig helg allihopa iaf,...
Nu ska jag bara ta det lugnt och kanske tjöta me lite nice people !!
kram o puss
carpe diem, men göre lugnt!

Kommentarer
Postat av: suss

<3 <3 <3 right back at you. Kram

2011-02-11 @ 20:25:21
Postat av: Dostojevski

Vilken hög klassig tatuering!

2011-02-11 @ 22:09:38
Postat av: pyyret

ja visst är det,.. riktigt proffsig !! ;) kram

2011-02-11 @ 22:22:55
URL: http://pyyretdagar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kommer bli riktigt fin tatueringen tror ja!!! Kram vännen <3

2011-02-12 @ 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0