Just the way you are....

Man ska bara vara som man är och inte göra sig till på något vis, det där lär man sig nog med tiden om man har fått lite livserfarenhet i sitt liv. Man ska inte lyssna så mycket på vad andra säger, man ska inte göra om sig till något som man inte själv vill vara. Ska inte ta åt sig  andras råd om dom inte följer dina egna värderingar..... Va dig själv och var glad, i stället för att vara någon som andra vill att du ska vara och va orolig och rädd hela tiden för att göra fel, se ut på fel sätt eller säga fel saker.... !!

Duger du inte som du är i din själ och i ditt utseende för dom som kallar sig dina vänner, så är dom inga riktiga vänner ! Det där är väl det som jag har tagit åt mig mycket mycket mera av nu än va jag någonsin har gjort i mitt liv innan, och det har varit min så kallade räddning på många många många sätt. Nu VET jag vilka som är mina  RIKTIGA VÄNNER... Det har kommit helt nya och det har försvunnit en hel del gamla kan jag säga. En del trodde man att man kände så väl som handen i sin handske, men ack va man bedrog sig... Förhastade slutsatser, skvaller och felaktiga värderingar på livet, det är vad jag har upptäckt att dom har dom så kallade "vännerna" som inte visat röken av sig på ett halvår, men frågat ut mina närmsta RIKTIGA vänner hur jag har det och vad som händer i mitt liv....

Dom har lyssnat på skvaller, tagit åt sig detta och spridit det vidare... Är det så dom ser en god vän? I så fall vill jag inte träffa deras vänner heller....

Jag nöjer mej med dom få jag har och dom kan jag LÄTT räkna på nästan EN hand ...

Tack för att ni finns än en gång säger jag det till er mina käraste, snällaste vänner! Jag är så lycklig som har er som vänner.... I love you just the way you are....... ;)

Puss och kram på er
carpe diem,men göre lugnt !!


Kommentarer
Postat av: Tina

Love u kära moster<3 å tack för att du finns här<3 pussss

2011-02-06 @ 21:26:26
Postat av: pyyret

Aaaaaaww gullunge där ;) Tack vännen och detsamma om dig !! puss puss <3

2011-02-07 @ 06:35:35
URL: http://pyyretdagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just precis, fina rader !

2011-02-07 @ 08:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0