fryser som en ........

hund! Fast hon ser inte ut att frysa så mycket den här hunden...nä Ariel ligger och solar och gottar sig. Jag vill OCKSÅ ha sol nu ju.... man ler ju bara man tänker på den varma underbara solen som vi ska få glädje av snart...förhoppningsvis iaf.

Idag är det riktigt, riktigt rått ute och det blåser mycket med, så det går rätt igenom kroppen. Jag brukar INTE ha några sockar på mig inomhus om jag kan låta bli, men idag var jag tvungen att ta på mig både ett par vanliga och ett par myssockar! DET händer inte så ofta ska ni vet.....

Idag har det inte hänt så mycket carpe-diem-fronten eller joooo de har de ju förresten, har inte gjort mycket vettigt alls idag ju. Jag har bara jobbat som vanligt (slutade till och med liiite tidigare) sen var jag och köpte present till min sons flickvän för hon fyller arton år idag HIPP HIPP HURRA FÖR Camilla då !! Jag kan ju inte skriva här va det är jag har köpt, om hon mot all förmodan skulle få för sig att läsa min blogg, så är de ju inte skoj om det står skrivet här va det blivit för paket!

Har kollat lite tavlor idag igen, men jag har inte lagt ut några på fb för jag tror att vissa tycker det kan bli lite för mycket av mina inlägg med tavlor och konst... så det får ni slippa idag !
Inatt sov jag inte en blund.... tog mobilen för att leta upp nåt kul på teve att titta på, vad hittade jag då? JO gynekologen i Askim !!
Borde varit ett riktigt sömnpiller, men samtidigt var det ganska kul och man kunde känna igen en del FAKTISKT hehe.. så aaaaja, de låg jag och tittade på tills klockan ringde vid 04,45 piiip !!

här kom de iaf !! lite konst... mmmm hehe!

Nåväl, upp och hoppa vid kvart i fem, ut med hundar, äta frukost, läsa tidningen, kolla fb sen bar det av till jobbet med stora kliv som gick i takt med toto´s While my guitar gently weeps och Living for the city och några till ...jag har ju ganska hög volym när jag lyssnar på musik så jag spelar nog för resten av anderstorp med när jag går till jobbet...hehe.. Så hör ni nåt svagt i samhället som låter som musik så kan det vara jag och min Iphone som är ute på promenix eller på väg till jobbet ;)

Jag var och fyllde på pellets med i huset efter jobbet så det håller sig varm om natten !
Den funkade fortfarande iaf...peppar peppar...;)
Annars har dagen flutit på som vanligt... Jag och min nya partner får väl sätta in en bild på han med eftersom alla som inte har ett liv, vill veta om jag har någon ny, så varsågoda här är han..min nya partner.... Dell Packard-bell heter han... Så nu kan  ni sluta fråga ut mina vänner om huruvida jag har/hade nån annan.... Fråga MIG nästa gång i stället så kanske ni får veta sanningen !!!!

(Det var jag bara tvungen att skriva ur mig förlåt alla vänner, som får tusen och tusen frågor om mig, och jag är glad för att ni är mina vänner för ni vet hur ni ska hantera detta.... Puss på er alla även ni som inte är här! )

Jo som sagt, jag och min "nya partner" har underhållit varandra med lite nätsurfing och lite chitt-chatt ;) !!

Som en helt vanlig dag i mitt lilla liv på torsplan....
Nu måste jag iväg och ta emot en pall med pellets....
Vi hörs väl imorrn igen....
puss o kram
carpe diem, men göre lugnt !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd om folk som har så tråkiga liv att de måste in och klampa i andras, trött man blir !

2011-02-03 @ 20:08:53
Postat av: Anonym

Håll i och tro på dig !

2011-02-03 @ 20:53:45
Postat av: pyyret

puss o kram på er bägge två ;) <3 <3

2011-02-03 @ 22:58:49
URL: http://p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0