Alla hjärtans dag ... <3

Jag vill naturligtvis önska alla mina vänner en härlig alla <3 dag/kväll !! Men mest av allt går mina tankar till mina härliga och underbara barn ! Tänker på er och önskar er all kärlek i världen, nu idag och för all framtid också ...  Ni är mitt allt :D
Pussar och kramar till er i massor.... En cyberkram tilll emelie som inte kan vara hemma och få en "paaw ruigtigt" hehe... Markus har fått en idag innan han åkter vidare med sin söta flickvän Camilla, och dom firar ett halvår idag så ett extra grattis till er då ;) !! kram kram på er!

Min egen dag har varit jobb från 07,00-15,45 cirkus ! Det gick väl ganska fort idag, men det är mycket och göra och mycket att komma ihåg ;) Inte alltid som mitt teflonminne och min blondinIQ hänger med .....Men man  gör så gott man kan... mer kan väl ingen begära!!??

Igår satte jag äntligen upp mina nya gardiner med som jag säkert köpte INNAN jul typ tror jag !! Det blev ganska nice tycker jag :) lite hemtrevligt sådär.... passade iaf med mina mattor och min stooooora stoooora härliga soffa !!
Massa tända värmeljus och doftljus med så blire nice myspys!

Det blir iaf en lugn kväll här i det Karlssonska hemmet!!
Hopas alla därute får en bra kväll och mycket god mat och dryck ;)

puss o kram
carpe diem, men göre lugnt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan friska upp teflonminnet med att det va i januari du köpte gardinerna voj voj ;)

2011-02-14 @ 21:17:24
Postat av: Jenny

Riktig myskväll på dig me vännen!!!! Kram <3<3

2011-02-14 @ 21:17:49
Postat av: David

Jättefint rum, alltihop!

2011-02-15 @ 08:58:07
Postat av: pyyret

Tack alla ni söta goa vänner.... puss på er :)

2011-02-15 @ 17:22:52
URL: http://pyyretdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0