Då vare dags igen mates !!

Tänkte jag skulle ragga upp den här sidan igen , det var ju ett tag sen sist ju !! Vet inte varför men det har varit mycket FB och IG och SG här för min del och fotografering med min Iphone har tagit mycket tid. Men jag tycke det är såååå himlans roligt med :D !!

Jag vet ju inte hur många som vet vad IG ( det är inte icke godkänd jag menar ) är... Det är nästan som en bildvariant av fb kan man säga. Man lägger till nya vänner och följer dom precis som på fb fast på InstaGram är det med foton och bilder man delar med sig av och man skriver kommentarer till varandra. Det är en helt otrolig känsla att få feedback från någon som sitter i England, Brasilien eller Japan och som kommenterar dina foton positivt och har roliga kommentares r osv...

Det är en sida jag med varmt hjärta kan rekommendera till er som gillar fotografering, men man får vara lite försiktig där som på fb med vad man lägger ut och vilka vänner man lägger till, men vanligt sunt bonnaförnuft gäller väl där som överlallt annars :D

Just nu sitter jag i min stuga och skriver det här. Jag ska stanna några dagar till, men hoppas på bättre väder dock :P !! Det har regnat och åskat i stort sett ända sen jag kom ut här i fredags !! Lite mer sol så jag kan klippa gräset och sola och ha det skönt hade inte varit fel. Jag har även suuuperdålig täckning just nu med beror nog lite på det dåliga vädret med verkar det som, för jag brukar inte ha så himla stora problem med det annars, som jag har nu !!

Nu skriver jag inte mer ikväll tror jag.. ville bara uppmärksamma dom som vill och är intresserade av att läsa vad jag har att skriva och säga, att NU är jag TEBAKS :D !!!!!

Hare göttans alla goa vänner !!
PUSS O KRAM PÅ ER

Carpe Diem men göre lugnt !!


Kommentarer
Postat av: tina

big gilla <3

2011-08-09 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0