musik + livet=sant

Kan man leva ett liv utan musik? Finns det känslor som man INTE kan beskriva med musik?
NEJ skulle inte tro det, inte i mitt liv i alla fall. Det känns i hela kroppen när musiken är på högsta volym,när man kan vara ensam hemma och bara suuuga i sig allt skönt gung....Är du ensam - glad - ledsen - pigg - trött - ångestfylld - eller upprymd? Kanske kär eller svartsjuk, känner du dig gammal eller ung? DET FINNS MUSIK FÖR ALLT DET DÄR OCH FÖR ALLA !!!!!!!!!

Synd att man inte alltid kan ha musik i öronen. Fast hur skulle världen se ut då??!! JAAA hur SKULLE den se ut?!
Den skulle faktiskt definitivt se BÄTTRE ut. ELLER?? Kanske det skulle bero på VILKEN SORTS MUSIK man lyssnade på, men trots det ..... musiken i sig kan väl inte kriga eller slåss eller döda någon? eller hur?!!

Så jag skulle vilja ha en värld med mycket mycket mycket mer musik än vad vi har eller skulle jag kanske säga att jag skulle vilja ha fler MUSIKLYSSNARE i världen. Musiken finns ju där om man bara vill höra den

Musiken gör oss starkare!!

Åtminstone kan jag väl få tro det!?!

Blunda och lyssna, låt musiken omsluta dig och värma dig. Njut av den, den är din och den tillhör bara dig just nu. Ni går hand i hand som ett par. Du väljer din musik själv........eller är det musiken som väljer dig??!!      ;o)

kram på er alla musiclovers........
carpe diem men göre lugnt.....

None

Kommentarer
Postat av: suss

jag kan bara hålla med...musik gör underverk ...har laddat batterierna i dag efter jobbarhelgen med musik i nästan alla former. tilloch med din gamle farbror lundell fick göra sin stämma hörd...de du..

ha det gött...vi hörs vännen.

2009-03-09 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0