lycklig lycklig lycklig....

Ja ja...jag ska berätta om konserten. Den var så bra som den bara kunde vara. Ett litet dilemma hade jag dock tyvärr, och det kunde inte emme eller någon annan veta innan. Det var ju så att vi hade sittplatser,och dom var typ i mitten någonstans men ack så högt och stup rätt ner, det pallade inte mitt hjärtfel riktigt där och särskilt inte när resten av publiken strömmade till. Det blev både för högt och för varmt för en gamling som mej. Men detta löste jag och emme med att vi gick ner och ställde oss vid vår ingång.
Men blyg som man är så vare ju inte så att jag kunde släppa loss därå riktigt så jag stod och stampade takten lite med fötterna typ bara. Men som vi sa att man lär sig hela tiden, så nu vet vi till nästa gång (för det kommer att blir fler gånger det kan jag lova,om nu inte emme tyckte jag var en torrboll som hon inte vill gå ut med fler gånger ;o)
då blire ståplats eller sittplats långt ner....helt klart.

Men LUNDELL är alltid LUNDELL.....and I love him,with all my heart eller va man nu ska skriva.....Det var blandat med låtar från den nya skivan "omaha" och lite gamla godingar......

Såå nu vet ni det....Kan tänka mej att gå på både rock/pop-konsert igen....hade varit sugen på elton john om han kommit hit, men det är ju för det första en helt annan prisklass och det händer ju inte varje år heller...men den som lever får se.

Jag har tyvärr inte så mycket tid med mer skrivande för idag, men återkommer gärna igen om det är någon som vill läsa mina små sidor här på nätet....

Nu ska jag ut med "hårbollarna" elvis och ariel......

hare godis
carpe diem men göre lugnt
puss och kram på er som vill ha....  ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0