några dagar efter.......

Några dagar efter "the girlsnight" så skriver jag bara så här.........

drick lite  och lite  xider........spela sedan image78


kan med varmt hjärta och många skratt rekomendera det här spelet....RETRO... när man väl fick kläm på hur man spelade det så vare hur kul som helst......eller va säger ni tjejer????!!

Idag har jag inte så mycket mer på hjärtat...är trött och sleten känns de som...men men om orken finns och jag håller mej vaken imorgon så återkommer jag då..........

Och vill tacka min kära sussilago för en trevlig liten shoppingrunda.... vi får inte tappa tagen nu när vi börja komma tillbaka i våra gamla takter...hehe...
kram pårej (och er andra me)

carpe diem men göre luuuugnt........

PS! snart kommer "vädermannen" ut .......ME LIKE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0