inga kommentarer.....

Jag har inga kommentarer till er som undrar varför jag inte skriver så ofta nu för tiden......jag tycker inte att jag har sååååååå gott om tid, fast jag egentligen har det, men jag ska inte bortförklara mej för jag VET inte varför det blir längre mellan inläggen härå.........
Lathet kanske eller skrivtorka (fast den tror jag inte på själv ens en gång) trötthet kan det vara oxå för man blir ju bara äldre och äldre har jag hört......
Jag tycker ju fortfarande att det är lika roligt som innan men det vette fan hur det går till......... men jag tror det är elektroniskt (fel) hehe......

Idag hade jag tänkt att städa lite men jag har ingen som helst inspiration för det och inte för något annat heller......har shoppat loss på internet istället. Fick en reklamsida från ellos som gav mej 6 eller 7 plagg för bara 465:- spänn typ......och då vare en jacka och jeans inbakat i det där.......DET NI det kallar jag ekonomishopping på hög nivå......

Får väl bara hoppas att kläderna är lika snygga i verkligheten som på bilderna, jag menar det är ju inte alltid som det ser lika snyggt ut på en själv som på alla andra........nåväl det blir väl att skänka bort det som inte passar mej isf.

Snart ska man ju resa bort och då vill man ju ha något annat på sej än bara kjol, huckle och en kvast emellan benen!!
Vet inte hur många man kommer att träffa där på kullen ju...... kan ju vara värsta invationen juuuuu =O)

Nu ska jag nog ta och dra mej åt affärshållet till, måste inhandla lite mat också, kan ju inte bara handla kläder och sånt där.
Jag ska inte säga att jag återkommer här ikväll för det har jag inte kunnat hålla en  enda gång än......
så på återseende när jag känner för det....

kram på er
carpe diem men gör det lugnt


pyyyyyyyyyyyyyyyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0