helt underbart I LOVE IT....

image76  Högt ljud på datorn är ett måste nu för tiden.... tänka sig va två små högtalare med en extra bas till kan åstadkomma....... det är sååååååååååå gött mos!!
men tyvärr kan jag ju bara lyssna på den när jag är ensam för ingen anna står ut med varken min musik eller min ljudnivå.....det skulle vara hundarna då som borde vara döva vid det här laget...hehe
Det är vid såna här tillfällen som jag bara ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR musiken........jag har säkert inget kvar mellan mina öron eftersom jag inte har ont av alls att jag spelar på så gott som högsta volym... det är nog urblåst för länge sen...men det har ni väl redan märkt ni som träffar mej lite då och då...
Jag är rädd att grannarna kommer in snart och undrar varför vi har hyrt in en massa artister som spelar live i huset... det måste låta ända ut till gatan alltså.........men who cares? NOT ME!

När jag för en gångs skull kan brassa på så gör jag det.... sen bryr jag mej inte om jag hör att det ringer på dörren eller i telefonen....... Då är jag helt inne i min egen lilla värld det ska ni veta.......

Annars är det inget speciellt som har hänt. Jag har ju jobbat idag till klockan ett det gick förvånansvärt smidigt idag. Trodde jag skulle få stressa idag eftersom vi legat efter oss så gott som hela veckan på grund av alla sjukdomar som har strulat till det, men det gick som sagt var alldeles utmärkt bra. Hoppas att jag inte har missat något nu bara, men det skulle inte förvåna mej ett dugg isf.

Jag ser fram emot min resa det är allt jag kan säga. Skönt att det händer något roligt och att det är nice people with me.......ME LIKE VEEEEEEEEEERY MUCH....

Nu lyssnar jag på LET ME ENTERTAIN YOU ......YYYYYYIIIIIIIIHAAAAAA!! Hög volym så man kan sjunga med utan att skämmas.......hihi.....ni skulle inte stå ut en sekund här hemma nu......
Hemskt va mycket musiksnack de blev idag då men jag blir riktigt hög på alla låtar som jag lyssnar på nu med dom här högisarna.......helt otroligt underbart......det är som en drog för mig (allvarligt !! )

Så ikväll blire party party här hemma hos mej........ det är jag och två stackars halvdöva hundar som går och gömmer sig i nåt hörne någonstans och två högtalare och en bas.........niiiiiiiiiice niiiiiice!

Lite hårdrock på detta nu då.....system of a down......sen avslutar jag med ulf lundells Halleluja..........yammi yammi........

Förresten på tal om Lundell, så ska han ställa ut igen tydligen i värnamo.......galleri ÖK på jönköpingsvägen...... det hade vart någe och sätta ögonen i, men jag kommer väl inte dit ändå så det kan jag nästan glömma direkt.....hinner inte ta någon buss efter jobbet direkt så det får väl bli när man har pensionerat sig............

Nähä nu gott folk ska jag nog dra mig tillbaka....

jag kommer nästan med säkerhet skriva mer ikväll eller imorgon eftersom jag är alldeles allena i helgen...


men kram på er...

carpe diem men gör det lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0