fram med kvast och kaffepetter...

Snart åker vi......blåkulla eller kosta outlet??!! Gissa det ni...hehe.
Jag kanske hinner med bägge ställena eftersom jag har äran att få långledigt i påsk. Det är ju inte så tokigt. Det har varit ganska mycket nu och ibland känns det som om man verkligen håller på att gå in i väggen, men jag är ju ganska lugn av mej så jag kan hejda det i tid. Men jag ska villigt erkänna att det känns som om man först går genom en dörröppning, sen går man genom dörren (utan att öppna) sen går man vidar och dörren blir en vägg och väggen blir en mur ......va blire sen? Går man in i mörkret sen innan man får se ljuset igen eller hur är det tror ni? Jag har iaf. dängt huvet i många väggar och murar så snart har man väl två horn i pannan och inte fasen får man komma upp till ljuset då !!?? Ne ... det blir nog vägen ner i stället kanske....ja vad vet jag? Inte vill jag veta heller för den delen.

Men någon väg ska man väl vandra när man går vidare hoppas jag. Om man inte blir ett djur som vissa tror. I så fall kan jag nog hålla med en gammal jobbarkompis att det vore väl en dröm att få bli kanin på gotland....hehehehehe......

Nog om detta.... dom sista veckorna har flutit på ganska bra tycker jag och det är snart påsk och jag är ledig så jag hoppas att det inte ska komma några katastrofer och förstöra stämningen nu när den är som bäst.

Jag har ju inte så mycket tid för inlägg här nu men jag ger inte upp......ska försöka skärpa mej verkligen med både inlägg och recept......

Men nu ska jag ut med doggisarna.........
men ha det godis alla som är sockersöta eller inte!
Kram
carpe diem men gör det lugnt =O)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej de e kul att förgylla dagen me ett inlägg från dig.... Kan ju inte läsa varje dag ,men läser ifatt mig då o då... Ha de gött vännen Kjamizzzzzzzzz

2008-03-11 @ 17:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0