dunka dunka

Helt underbart ....

Jag ångrar inte en sekund att jag lät min son köpa nya högtalare med en extra bas till vår dator....HERREGUUUD vilket ljud.... jag som ääääälskar att ha musik på  hög ljudnivå och nu kan jag ha det UTAN att spränga högtalarna.... TACK MARKUS!!
Jag kan känna hur det dunkar i golvet och för att inte tala om hur det dunkar i bordet som datorn står på hehehhe...heeeelt fabulouse!!

Ja vad ska jag skriva om mer idag? Vi har hur många sjuka som helst på jobbet. Jag själv gick hem tidigt i tisdags och låg hela dan, som jag sa till dom jag pratade med så hostade jag som en häst och hade svalt en spikmatta. Jag har opererat bort mina mandlar så jag har inte såååå ont i halsen som dom andra haft men ont hade jag ändå. Idag har jag ont i hela bröstkorgen, men jag har varit och jobbat idag iaf. Jag hade ingen feber nu (tror jag inte iaf. tog inte tid att kolla ) ska jobba imorgon och lördag me.

Inte nog med så höll fingrarna på att ryka idag igen på sågen. Jag scratchade dom mot klingan lite grand så skinnet klöstes väck lite granna men de va inte så farligt, blev lite skrajsen dårå bara. Men det är bara upp i sadeln igen som dom säger dom som rider häst och ramlar av. Annars blir man för skraj och vågar inte påre igen.

Nu är det bara fem dagar kvar till den stoooooooora händelsen ... vår shoppingtur till kosta outlet...hihi!!
guuuuuuu så spännande de ska bli och det är såååååååååå järnspikars roligt att både suss och siwan och ella ska merå......ME LIKE!

Är jag själv hemma någon dag nu så kan ni hoppa upp och sätta er på att jag kommer att ladda med musik på hööööööööööööög volym ME LIKE A LOT !!

Lite safri duo me dom högtalarna sen är dagen räddad.......eller varför inte lite devo för omväxlings skull det var längesen jag lyssna pårom har en eller två skivor (vinyl hihi) me dom. Annars är det ju Mickes favvisar...han har säkert allt som går att köpa för pengar med dom......

Ja ni som känner mej vet ju att jag är allätare när det gäller musik, så en eller annan klassisk låt hade inte suttit fel heller jag bara ääääälskar Ravels "bolero".... gött mos!

nu hinner jag inte med mer här för idag

carpe diem men gör det lugnt

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0