björnen sover....

i sitt lugna bo....och så verkar väl jag också ha gjort tycker ni?! JA, det kan man väl nästan säga att jag har ... det har varit MYCKET NU ska ni veta.....påskvecka och allt som det har varit. Jag hinner knappt med mig själv...

Men jag skriver här så fort jag bara hinner och det är ju inte så ofta nu, men det måste bli en skärpning tycker jag själv faktiskt. Blåkullaresan är ju över nu så det blir väl som vanligt igen. Kul att träffa alla kärringar som samlades där iaf.
=)
Men kvasten höll knappt på vägen hem efter all god mat som man har vräkt i sig denna helgen. Så det blir väl att köpa ny till nästa år, men då tror jag att det får bli en inbyggd kvast eftersom det var så fruktansvärt kallt i år och det lär ju inte bli bättre nästa år kan jag tro......växthuseffekten ni vet!!

Imorgon är det jobbardag igen och sen är jag ledig på onsdag.....ska jobba helgen sen, och då får man inte glömma att vi ska ställa om klockan till hääääärliga sommartiden!! gött mos.......

Sen bär det av till kosta me snart, får inte glömma att ta ledigt då. Jag trodde att jag var ledig den onsdagen men tydligen har både jag och Lena räknat fel för vi fick det till att hon skulle jobba och jag vara ledig men icke sa nicke....

nu tutar det i min mobil....bäst att se vem som söker mej......

på återseende
carpe diem men gör det lugnt


kram

Kommentarer
Postat av: suss

roligt att du e tillbaka och att den årliga flygturen gick bra! ser fram emot vår nästa resa!
ha det gott, vi ses.

2008-03-24 @ 09:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0