När kommer (h)älgen?

Usch och fy på mig......

Jag glömde skriva ett stort GRATTIS till en av mina bästa vänner som fick en liten bebbe igår.......

MÅNGA KRAMAR OCH GRATTIS "U" till lilla "kalle" .... du har inte sagt va han ska heta än men det blir väl kanske inte kalle iaf. eller?? *ler*

Men nu är det äntligen fredagkväll och jag undrar när kommer helgen egentligen? Jag ska ju jobba till ett imorgon, men det går nog snabbt hoppas jag. SEN är jag redo att ta helgpermis....GODIS skare bli och vara ledig en hel dag. Sen är det ju "svarta månda" igen och om jag har överlevt stormen som komma skall så överlever jag nog måndagen också,eller va tror ni?

En MYCKET glad överraskning fick jag idag när SARA-VÄNNEN kom in och hälsade på mig, och ännu gladare blev jag när schäfern kom och frågade mig om vad jag tyckte om en tjej som hette Sara D som hade jobbat med mej innan och hade sökt jobb på mitt nya hum hum .... Snacka om att jag berömmet bara rann ur munnen på mig som niagarafallet.......ojojoj.....jag gjorde allt för att få dit dej gumman bara så du vet...blev jätteglad att du sökt dit hoppas att du får det ........ ingen blir gladare än jag...!!

Men det har bokstavligen talat RAMLAT in ansökningar till det här viket som han har och han har jättesvårt att välja....det finns minst tio bergsäkra som skulle passa och som är duktiga sa han, så han har jättesvårt att bestämma sig.... men det är väl så en schäfer ska ha det, det lär ju inte vara en dans på rosor i alla lägen kan jag tro.....även om dom tjänar sig en god hacka, så ja en schäfer är en schäfer sen var man än jobbar......

Jag och L har i alla fall haft en fniss-afton innan hon gick hem från jobbet. Det verkar dyka upp på fredag-eftermiddag, vet inte var det är om det kan vara något i våra rengöringsmedel som kan påverka oss.... vi har ju hand-decinfektion som vi spritar händerna med så kan det vara ångan därifrån eller fick vi lite i kaffet med??!! Jag tyckte mej se en liten tejpbit under näsan på L idag också så hon har säkert sniffat lim.....*asg*  =O)

Jag känner mej lite lycklig idag vet inte varför men det kommer väl fram så småningom.... det går iaf. bra på jobbet och som sagt var om stormen överlever mej......nej förlåt jag menar om jag överlever stormen så ordnar sig nog resten också ska ni se.......ska jag se ska det va....

Vi hade en diskussion om Ladies night på jobbet idag me mitt i allt fniss... L sa att det skulle ju finnas nåt sånt för karlar me.....Men vi tyckte det lät lite dumt om det då skulle hetat Men´s night....(lite för blodigt kanske..../:?)  men va skulle det annars heta då?!! kom med något bättre förslag får ni se hur enkelt det är......!
guy´s night kanske ni tänker då men tänk då om det är någon som inte kan uttala detta ordet ordentligt utan då kanske säger gay´s night, mycket kan hända dådåva....... kan bli MYYYYCKET feltolkat av vissa........mmmmmm tänk på det du?!

Nu hör jag hur regnet slår utanför ...... är det en förvarning om stormen? Va ska den heta denna gången? Manligt eller kvinnligt namn? Varför inte djurnamn som typ "elefantstormen", eller "kamelstormen",,, kanske till och med finns en liten "bäverstorm"(fast den kan ju uppkomma både utomhus och inne i sängkammaren,men skulle väl inomhus kallas för en översvämning om det skulle vara en katastrof)

Jaha ja, va ska vi mera kunna skvallra om eller reflektera över?
Kollade just in P3-gulgalan......rätt man vann årets manliga artist.....(eftersom varken ulf lundell eller hellström var nominerade) nämligen Lars Winnerbäck.....Me like!!

Idag har min sambo och min son åkt till Kil till en jaktpolare där för att jaga i helgen.Dom hade inget direkt flyt under resan dit. Ett av däcken sprängdes sönder så dom fick väl några extra timmar i bagaget innan dom hade fixat dit reserven och innan det lugnat ner sig till att köra vidare... Men dom kom fram välbehållna tack och lov.....

Nästa vecka har vi blandfärs billigt så kvarnen kommer att gå varm hela dagarna, och NEJ nej nej... vi ska inte mala om någon färs alls jag lovar på heder och samvete att det inte kommer att ske. Nymald färsk och svensk är den.....I promise =o)

Nu ska jag gå o lägga mej och lyssna på min älsklingsartist......en av dom! Gissa vilken \ ; )
okej jag ska INTE avslöja vem men jag kan säga några låtar av artisten som jag kommer att lyssna på och det är:
- Halleluja
- Om jag hade henne här
- Gå ut och var glad.....
- Party party
sen kommer jag även att höra dessa sånger och ta en nostalgitripp
- 2 lyckliga dårar
- s.a.d.
säger bara 2 lyckliga dårar.........tresór och B/S herrparfym......sniff sniff sniff.....snusar man gott.... wink wink/blink blink say no more - say no more......hehe! Me like a lot....
MEN som dom säger i Let´s dance..... Lasse Linds sånger är inte fel dom heller.......

"citat"
"jag ger dig inte min morgon inte min dag du får nåt så mycket bättre du får hela jävla jag........"
Den sitter som en smäck.......mmmme like!


Men hörrni........
Carpe Diem men gör det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

he he he he du ela rolig.... Kjam kjam

2008-01-20 @ 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0