in i dimman.......

I torsdagsnatt vaknade jag av att jag var precis genomsvettig men ändå frös jag som om jag hade tältat i alaska utan tält.  
Gick upp och drack en massa vatten, efter någon timme hittade jag febertermometern...stoppade in den....(not in my ass) men väl i armhålan, trodde jag hade stoppat den fel först och satt den i min temugg som jag hade gjort i ordning strax innan...men nej, jag hade tydligen lyckats komma upp i 38,8 grader alldeles av mig själv.
Konstigt nog så är jag inte den som blir utslagen vid nästan 39 graders feber...men det beror lite på hur kroppen mår i det stora hela tror jag också för det kan variera hos mig, ibland har jag varit helt färdig och inte orkat röra en fena men ändå varit klar i knoppen och inte yrat eller så. Andra gånger kan jag vara uppe och gå och lite så,utan att det gör något. Men nu har jag nog något som inte vill bryta ut ordentligt. Jag har haft sår i hela näsan i nästan två veckor och är täppt morgon och kväll. Annars är det inget mer förutom att jag fick så himla ont i nacken igår och kände mej lite dissy.....

SÅ igår tog jag till dom tunga drogerna..... 3 stycken till antalet var dom .....Jag tog cirka 200 gram av den första, sen klämde jag ett helrör av den andra och sist men inte minst en hel KARTA av den tredje........

Vill ni veta vilka heavy drugs det var? Vet inte om jag vågar tala om det här ... men okej då....



nummer 1.  200 gram




nummer 2    ett helrör




nummer 3    en hel karta.......


var nästan så att jag kände mej lite överdoserad igårkväll, men va fasen... har man inget annat att ta till som till exempel en gubbe i närheten så får man ju ta till materiella ting.
Annars är ju sex den bästa medicinen mot allt säger dom... dom som vet! Och ja det vette tusan om inte det ligger något i det, åtminstone har man ju lite roligare än om man smäcker i sig några treo brus eller hur? 

Idag känner jag mej i vilket fall mycket bättre så choklad har nog sin verkan med.......

Nähä nu får jag sätta på lite kaffe till min syster som har varit snäll och handlat åt mej..... 

Vi kanske hörs här igen ikväll........om inte annat så imorgon...

Ska nog försöka ta mej runt tipspromenaden imorgon som anordnas av aif.

carpe diem men gör det lugnt........
kram på er alla....... 

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig!!

2008-01-27 @ 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0