hula botta hej.....

He he... ni som var hos mig i lördags hajar va jag menar och särskilt du syster A ....hhehee....Va TREVLIGT vi hade och det utan att dricka oss fnissiga....varsin öl räckte gott o väl verkade det som. Men mest roligt berodde väl på sällskaps-spelet vi spelade
 nämligen det här....Master of Television....riktigt roligt spel måste jag säga, men det underlättar ju en hel del om man har följt vissa serier på tv, eller va säger du Jenny om Fraaaaasier!! hehe..

Nåväl, vi åt lite gott och drack lite gott mer behövs inte för en lyckad kväll och trevligt sällskap måste man ju ha med naturligtvis. Fnissar fortfarande åt vissa frågor och vissa svar hehe därav rubriken på mitt inlägg idag...=O)

Idag har jag verkligen tagit det lugnt, låg i soffan och soffade till klockan åtta nästan då syrran kom och drack sitt tvätt-kaffe. Sen låg jag lite till innan jag klädde på mig, har inte gjort något vettig alls idag känns det som. Eller det inte bara känns så det ÄR så....

Men  nu ska jag ge Elvis lite käk och sen ska han ut och rasta av sig...sen ska jag hänga upp lite tvätt och sen blire nog dega i soffan igen........
Jag har varit ute två gånger med Ariel också så lite luft har man ju fått......

ha det godis alla glada...
carpe diem men gör det lugnt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Javisst hade vi de trevligt??!! Ha de bra Kjam

2008-01-22 @ 17:22:13
Postat av: Gudrun

du har fel rubrik...Hula botti hej ska dä va....fniss kram från syrran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0