den kom ....

jag såg den ... den försvann!
Jag pratar om SOLEN ,naturligtvis så satt jag i fikarummet på jobbet och fick denna uppenbarelse framför mina ögon. Jag fick bara sån lust att springa ut och ställa mej och bara lapa i mej av den härliga solen...Men så kan man ju inte göra!!??!!

Imorgon är det lördag och jag ska jobba förmiddagen, då ska det visst vara sol IGEN ...hum humhum...
SEN har vi ju en ny storm på väg också hörde jag idag på tv-nyheterna...och naturligtvis ska jag tillbringa denna helgen själv hemma......Me not like!

Nu är det ju så att vi har ett antal träd på vår tomt som är så gott som ihåliga och väldi väldi höga... får väl se om huset är helt när jag kommer hem efter jobbet imorgon...det kanske blir storm redan inatt förresten och då vet jag någon som inte kommer att kunna somna........ME!

Men jag hinner tyvärr inte skriva mer just nu för tillfället, men jag kommer att uppdater dagen som varit ikväll....

ha det godis och
carpe diem men gör det lugnt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0