Ännu en vecka har gått...

Ja så har ännu en vecka gått utan att jag har skrivit här, men det ÄR faktiskt eller åtminstone har varit ganska mycket på jobbet och denna veckan har jag varit själv eftersom min medarbetare L har haft semester. Men nu ska jag försöka skärpa mig och skriva lite oftare. Hoppas att ni inte har gett upp hoppet utan går ut här och kollar emellanåt....!

Det har flutit på ganska bra tycker jag på mitt nya jobb, jag har missat en och annan beställning som inte sköts automatiskt, men det får dom ha  överseende med eftersom jag inte är van vid dessa AOB som det så fint heter....automatisk orderbeställning skulle jag nog säga att det betyder.

Jag hoppas att era helger och ledigheter har varit godis, och att ni har sluppit alla sjukdomar som härjar som en löpeld överallt i samhället här. Det är ju både halsfluss och infektioner och magsjuka och jag vet inte vad det är allt som kommer över oss.

Själv har jag kommit undan med en lindrig magsjuka, och det kom ut på rätt håll om man säger så, ja ni vet va jag menar =o)

Jag har märkt att åldern börjar ta ut sin rätt också och det känns inte bra. Jag har börjat kana ner mina glasögon på näsan när jag ska läsa på nära håll.....inte bra inte bra alls. Men jag får väl uppsöka en optiker snart, kanske hjälper om jag byter glasögon jag kan ju ha fått bättre syn typ så det är det...det behöver ju inte vara att jag ska ha dubbelslipade glas eller hur???? SÄG ATT DET ÄR SÅ !!

Imorgon är jag ledig och ska ta det ganska lugnt, måste ta en vals med dammsugaren bara men det är ju ganska snabbt ordnat...tangon med moppen får jag ta en annan dag, för det är mer än va jag orkar med denna veckan. Nästa vecka är jag ledig lördag och söndag så det får blir "lets dance"-feber för mig då istället. Det känns som om det skulle kunna gå bättre för mej än vad det gjorde för Lasse Brandeby ....

Annars har det varit lugna puckar här  hemma, ja ja ganska mycket musik har det blivit efter jul eftersom min son har fått Guitar hero och min kära dotter har fått Sing-star , men jag klagar inte för det är jättebra musik och sångerna är helt okej....

Min kära syster Yvonn ska få lite "nybakta" skivor tänkte jag någon dag med, men jag har inte orkat eller hunnit sätta till "degen" än........det tar ju inte så lång tid för själva "ugnen" sköter ju det hela själv bara man sätter in grundplattan.........hehe......är det någon som förstår vad jag syftar på?? Man ska ju inte tala högt om sådant har ja hört...hihi!

Kanske kanske hinner jag med det imorgon, vem vet??

Jag ska iaf. just nu ta mej ett efterlängtat bastubad IGEN och sen ska jag se på dumburken (eller somna framför soffan suss kanske hehe)  vet inte vad det är att se på men något är det väl som får ögonlocken att tyngas ner kan jag tro........

Och förresten ..........SARA! Var du inne på mitt jobb när du var hemma? isf missade jag dej......hoppas att du har det jättegodis och att du mår bra och tack för dina kommentarer........Me like !!

Kanske jag ska fresta mej med en liten jäger ikväll oxå efter bastun.... då kan jag säga som dom sa på tv:n....NU JAG KÄNNA DET ROLIGA KOMMA !!

Nu är det nog varmt i bastun tror jag så jag säger väl tack och hej från mej.......Stig och snygg-Erik hälsar *fniss*
Inga kommentarer om färsen !

voine voine voine....
carpe diem
men sov bort natten.......
kram kram


Kommentarer
Postat av: suss

avis blir man när du känner snygg Erik...ha ha.
Var har du gömt honom...bara sett honom på tv.
Visst e det härligt med liv i huset...? Här e det riktigt gitarr plinkande blandat med dunkar av handboll och helikopter flygturer...detta ska ja komma ihåg om ja någonsin känner mej ensam på ålderns höst. kram ,ha det bäst!

2008-01-06 @ 10:56:30
Postat av: Sara

Hejsan!!
Ledsen men jag hannaldrig in på ditt jobb. Jobbade alla dagar som inte var helgdagar. Och sen var de ju lite bortresa för att träffa släkten och sånt. Ledsen för de du. men jag kommer hem fler gånger. Vet dock inte när bara :p Får se när de bär hemåt för gott. Vet inte de heller för tillfället.... :p
ha de finast!! Och kul att läsa att du bloggar igen förresten!! : )
Kram kram!!

2008-01-06 @ 11:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0