piacity 109,5

Känner mej som om jag skulle vilja starta en radiokanal där man kunde sända ut allt skvaller som kommer inom mina örons räckhåll och det är inte lite ska ni veta.... Men pålitlig som jag är så säger för jag inget vidare, som inte någon vill att jag ska föra vidare för är det något som jag är bra på så är det att hålla käft om saker som jag blir betrodd med att höra....... det ska ni veta!!

Men det hade varit såååå himla skoj att få göra ett helt program med både skvaller, dumma kommentarer och typ sånt som man hör kunder stå och tissla och tassla om.

Men nu är det ju inte så att jag kan det, så jag får väl hålla det för mig själv som vanligt.

Jag har ingen direkt skrivarlust idag känner mej lite stressad faktiskt, har mycket kvar att göra som måste göras innen john blund kommer med sin sömn-sand....
Har lite tvätt kvar att hänga och sen slänger jag väl i en maskin med disk till innan läggdags, och sen skulle jag gärna vilja koppla av framför teven om den nu blir ledig någon gång....Det verkar som om "gubben" och en polare har jaktfilmsmaratonkväll........Och DET är inget för mej... särskilt inte när det är filmer som har snurrat i dvd:n ett antal gånger redan och skällande hundar har jag hört till dödagar typ.......

Nej det får väl bli bokläsning och lyssna på skiva för mej annars..... Det blir nog Kent som örongodis och Damernas detektivbyrå-bok nummer fyra eller fem.... sen tror jag att jag sussar gott på kudden och jag ska försöka ha händerna på täcket, det är ju ingen upphetsande bok direkt så det ska nog gå bra....

Jag har ju som sagt var lovat att lägga ut lite recept här med av den nyare varianten, men det blir nog inte förrän onsdag då eftersom det är min lediga dag......
Jag har ju jobblörda så då är jag ledig mitt i "Vecket" i stället...hehe... Ser inte fram emot lördan eftersom vi har inventering då och ska börja JOBBA vid fem,,,,jag som brukar stiga upp först vid den tiden.......men det går nog det med.....

Nu ska jag grabba tag i kläderna.......ja .....tvätten då menar jag =O)
och sen städa undan det sista och sen om teven är ledig så blire den annars är det bingen som gäller...

kram på er
carpe diem men gör det lugnt

Kommentarer
Postat av: suss

kul att du e tillbaka ...saknat dina funderingar...fastna inte i "bokträsket" nu efter vår microshopping...
ha det bäst!

2008-02-27 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0