klockan 05,00

Ja det är den tiden imorgon som jag BÖRJAR jobba.......usch och fy och #¤/+^^ grrrrrrr......... Ja jag vet jag brukar ju stiga upp strax innan halv fem men jag brukar inte börja jobbet då.... jag som gillar att gå och luffa lite här hemma på morgonen innan jobbet hur i hela friden ska jag göra imorgon? Jag tänker då raaaaaaaaakt inte stiga upp vid tre iaf. det är ju en sak som är säkert........nej jag får väl försöka förbereda så mycket som möjligt i kväll och sen stiger jag upp typ vid fyra-snåret då...men inte fasen har det kommit någon tidning då inte, då kan jag ju inte läsa morgontidningen som jag brukar heller........

Det är dags för inventering om det är någon som undrar varför jag ska iväg så tidigt till jobbet... det ska bli skönt när den är över.........

Nu ska jag snart dra iväg till jobbet igen.....börjar klockan tio och jobbar till sex.......

ha det godis så länge........

carpe diem men gör det lugnt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0