hembränt.....

Ja nu är det ju inte så att jag sitter här och dricker hembränt, det ska ni bara inte tro! När jag snackar hembränt så menar jag musik och inget annat.... Jag har gjort en blandskiva som jag sitter och lurar på. Naturligtvis tycker jag att den är jäääättebra, för vad annars kan man tycka när man själv har valt bitarna? hehe...

just nu är det woman med john lennon som snurrar.... mumma mumma... Jag kan faktiskt lyssna på annat än Lundell - Ekdahl - Winnerbäck och Hellström...... men ni som känner mej väl vet att jag lyssnar på det mesta.... jag gillar det mesta från Hammerfall till Ravel ...... gillar inte jazz däremot.

Helgen har varit ganska lugn eftersom jag har jobbat lördagen, sen var vi hos Agge och firade att hon fyllt 25x2. Det var mycket trevligt tyckte jag, himla god mat och dryck och mycket trevligt sällskap var det också.... Och OJ OJ OJ va deras hund hade vuxit...... Jag ljuger inte när jag säger att den var som en gotlandsruss.....båtsman gånger tre ....
Men så himla go och mysig hund ändå..... Tack för en lyckad kväll Agneta....det gjorde du bra!! =O)

Idag har jag tagit det ganska lugnt med, har städat varit ute och gått och tvättat lite grand. Bytte lakan i sängen idag så inatt ska vi sova skönt...Det är ju såååååååå himla gött me nybäddad säng, så ikväll blir det bastu också för det är en självklarhet när man har renbäddat, man är ren, varm och lagom trött och få krypa ner mellan rena lakan......zzzzzzzzzzzzzzzz {:o)

Ska ta mej en tur med elvis sen också så han för göra både ettan och tvåan.... Ari är med husse på en biltur och en jaktrunda så det har bara varit jag och elvis och Marre hemma idag. Saknar mina vänner lite grand eftersom det inte har blivit av att vi har kunnat träffas samtidigt på nästan ett helt år ju......suck va trist ! Men nu har vi ju en nybliven pappa också som vi ska fixa något till lilla bebben och så får han väl bjuda på en fika med ;O)

Imorgon är det mörka måndag igen och arbetet sätter igång som vanligt klockan sju och håller på till fem på kvällen. Sen är det bara tisdag och sen ska jag vara ledig igen för jag har bytt helg med L som ska iväg på genrepsuppvisning på melodifestivalen i göteborg tror jag det var...... Men det är skönt för då har jag ju gjort mitt pass och sen är jag ledig två helger på rakan......det ni!!!

Vilket grymt väder vi har haft med förresten, kan det inte bestämma sig om det ska vara vinter eller höst eller vår? Man blir ju deppad för mindre asså.....usch!

Ser fram emot sommaren och semestern även om jag inte tar mer än två veckor.......solen mååååste bara komma snart.....tänkte ju som sagt var gå och sola, men det har inte känts som om tiden har räckt till det.....men det skulle inte va dumt alls.....

Nä jag har väl inget sköj och berätta idag så jag lägger nog ner för kvällen....
Carpe diem mina vänner men gör det lugnt !

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0