give it up or not?!

Ja va säger ni vänner? Det verkar som om alla har gett upp hoppet om min blogg, har inte fått kommentarer på jag vet inte när, och jag klandrar ingen för jag har inte skrivit så ofta som jag skulle velat. Men man är ju ingen ungdom längre...eller?! Man varken hinner eller orkar med så mycket som man skulle vilja.... tänk om dygnet varit 48 timmar i stället för 24...då ni skulle det blivit skriva av det kan jag lova...ibland har jag så mycket på gång som jag vill klämma ur mej (och då menar jag inte i det rummet med ett hjärta på dörren) men antingen så hinner jag inte eller så är jag för trött.......som nu......tänkte bara skriva lite och fråga om ni vill att jag ska fortsätta eller inte??!!

=O)

Ha det godis alla vänner om ni fortfarande läser inläggen

carpe diem och gör det som ni vill.....hehe...

kram kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart jag vill läsa dina blogginlägg!!!

2008-04-14 @ 20:30:32
URL: http://samhradh.blogg.se
Postat av: Kattis

Klart du måste fortsätta skriva, alltid kul att läsa dina inlägg!!! fortsätt!!!

2008-04-14 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0