Så var det äntligen dags igen ..

På torsdag bär det av till            Hässleholm......med    för att bland annat se en utställning med     Visst är dom fina orkidéerna? Men som sagt var så var det ju tid för fri shopping och det ska vi nog kunna slå ihjäl en o annan timme med det eller va säger du sussilago?

Det ska bli sketakul tycker jag....Behöver komma iväg nånstans bara det är en bra bit från anderstorp....hehe..

Idag har jag bara gjort dom vardagliga sysslorna, typ vart ute med dogsen, tagit min promenad, handlat och lagat mat. Plockat undan lite här och där.....Sen har jag latat mej för resten. Jag har / har haft en period nu när jag har svårt att sova på nätterna.... KOM IGEN NU !! Säg att det INTE är åldern.....Det är säkert något annat .... Nu är man ju i bästa åldern som finns......man har förhoppningsvis hittat sig själv ganska bra och gillar det mesta man ser i sig själv. Och är nöjd med det....(fast jag kunde fått ner mina bilringar lite till, dom är i vägen tycker jag) ....

Den där jäkla magen ......ME DON´T LIKE!!

Annars är jag nöjd med mej själv so far...
Jag har minskat på godis och tro det eller ej även på fikat...!! Småäter inte lika mycket nu som innan och har ju som alla vet vid det här laget börjat vandra ut på morgnarna tidigt som fasen.....innan frukost, annars göre det inte så stor nytta.

Men på torsdag får jag unna mej en fika eller två.....man kan ju välja något sundare variant.


Jag har förresten legat i soffan och glott på tv me idag, har sett en massa vänner-repriser (me like =o)....dä kan man se hur mycket som helst, lika roliga varenda gång...

Nu ska jag parkera min stora rumpa där igen och se om det är någe skoj eller typ dokumentär eller så att lägga ögonen på........

Vi hörs imorrn alla som vill

hare godis och stor kram och en pytteliten puss på ögonlocket........Och Jenny om vi inte hörs något innan så ha en underbar helg.........Ni åker väl på lörda eller hur vare?kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket,vi åker redan på Fredag o är hos syster yster o sen bär de vidare på Lördag... Tack detsamma vi hörs kram kram

2007-09-25 @ 20:40:49
Postat av: Sara

Måste nog säga att jag gillar min ålder jävligt mycket för tillfället : D 10 är perfa : ) Även om folk säger att jag ser äldre ut. Försöker att fortfarande ta de som en koplimang :p

2007-09-26 @ 00:36:31
Postat av: suss

sussilago nickar och håller med...det ska bli hur kul som hellst...som svar på sömnlösheten säger ja bara: känner du dej luden?...det har ju varit fullmåne vet ja...ha ha nä skämt och sidor det är jobbigt... kanske du ska börja jobba natt...problemet löst!

2007-09-26 @ 15:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0