Nu är det fredag igen...!

Jaha så var det då fredag igen... det är inte klokt vad tiden går fort när man har roligt NOT!! Jag tog mej en liten sovmorgon idag det ska jag villigt erkänna.... det var såååååå skönt att vakna utan att behöva gå ut med några små tussar till hundar. Så jag tänkte ahhh va fasen, promenaden blir lika lång och lika nyttig om jag går den innan frukost klockan åtta som klockan sex... Och det gjorde den verkligen, men det var absolut inte lika fridfullt att gå vid den tiden... Herregud vilken trafik det är!! Finns det någon över huvud taget som har hört talas om samåkning... jag tror att jag mötte cirka tjugo bilar, och av dom vare typ två som det var mer än en person i !!
Okej, jag säger inge mer!
Då är det myyycket skönare och lugnare att gå tidigt i ottan, helt klart!

I vilket fall som helst så blev det samma runda som sist och med samma frukost oxå ....FIIIIIL SARA FIIIIL =o)

Sen tog jag det ganska lugnt, tänkte städat men orkade inte det, det regnade konstant och vart så grått och trist så man ville bara gå o lägga sig under filten och falla in i drömmarnas värld.
Jag tog min filt och la mej i soffan men glodde på tv:n istället för att drömma mej bort. Sen vart det snabbmiddag med nudlar och lite grönisar. Och klockan kvart i ett vare dags att samla sej och gå till jobbet.

På jobbet vart det halv kaos som vanligt och det vart inte bättre av att styckisen vart sjuk, men dom hade iaf. inte ringt in mej för extrajobb och det var jag dom evigt tacksam för...Jag ska ju jobba imorgon också så det hade inte varit populärt hos mej ska jag säga. Men annars flöt kvällen bra på jobbet tycker jag förutom en trist tryckt stämning som vanligt.

Det är tur att vi har så trevliga kunder som fortfarande handlar hos oss som kommer och förgyller dagarna och kvällarna för mej.... Det är såååå trevligt när dom kommer och pratar och berömmer en och säger att dom inte vill att man ska sluta på hemköp...tack så mycket alla ni där ute...det värmer mitt hjärta myyyycket!

Nåväl, till kvällsmat blev det smörgåstårta och kaffe...så den där promenaden kanske ska utökas ÄNNU några kilometrar hihi!

Sen har det inte hänt så mycket mer i min lilla värld idag. Suss var här och lånade min "Wild Hogs" film... Den kan varmt rekomenderas... tyckte den var attans så rolig, men jag har ju humor som en gammal telefonstolpe oxå, så jag vet inte om alla håller med mej .. ?? Men det är ju dock en film med John Travolta och min generation har ju ett visst förhållande till denna karl... mmmmmm!!

Nu ska jag nog släcka ner min bloggsida för kvällen, det blir Komissarie Morse för min del ikväll...två timmar sen är man redo för sängen... ska ju upp tidigt och gå min runda sen börjar jobbet klockan halv åtta...

Men jag tar väl ett nytt tag imorgon, får se hur innehållsrik min dag har varit då...
Och jag hoppas att det inte är FÖR trist att läsa min blogg... kanske blir lite för tjatigt och samma snack...eller??!!

hare så godis i helgen alla som vill........
skriv MEEEEEEEEER kommentarer......
kram kram och puss på örat...

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst för all del, strö salt i såren bara!! :p

2007-09-15 @ 01:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0