long time ..no blogging..hehe

Ja jag har inte orkat skriva på ett tag men å andra sidan så har det inte hänt nåt särskilt som är värt att ta upp här.
Jobbet har varit som vanligt, trevliga kunder dålig stäming bland personalen. What more can I say?!!

Idag har vi iaf. varit hos Micke och fikat för han har fyllt 45 år. Alex hade gjort myyyyyyycket goda kakor och en helt underbart god tårta... (veggotårta naturligtvis)

Jag ska få receptet av henna så den dyker nog upp på min resept-sida så småningom. Jag har som vanligt deppat lite extra nu vid den här tiden eftersom Pappsen gick bort för tre år sen... det vart ju inte långt emellan han och mamma gick bort, men det har ni ju redan hört.

Tina hade solat och såg så fräsch och fin ut så jag blir riktigt avis...
Det är sånt man får leva med och försöka ta sig igenom helt enkelt...ganska skönt att få vara lite själv då tycker jag.

Jag kör på med mina morgonpromenader vareviga dag... har gått ner nästan tre kilo, så jag hoppas att det funkar lika bra i fortsättningen också... men jag unnar mej lite god fika ibland och en och annan chokladbit...

jag får nog fortsätta här imorgon för nu vill min lilla elvis ut på promenix...

eventuellt återkommer jag senare men lovar inget....=o)

ha det godis alla ...

kram kram

Kommentarer
Postat av: Johanna


Tjollahopp!
Vad kul att du gått ner tre kilo! Bra jobbat! Om det nu är ner du vill gå vill säga... Jag har lagt på mig mängder här i USA så jag är med i VV som du säkert läst om. Så jag försöker också!
Nu ska jag äta frukost och sedan är det jobbelijobbjobb!
Ha det gött!!!
:)

2007-09-24 @ 12:53:18
URL: http://www.johannabergenholtz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0