komik - tragik...

Jag undrar bara en sak....

Sitter och tittar på babbens nya program som ska vara komiskt och visst ... jag flabbar som fan ett tag men rätt var det är så vill jag bara börja storböla....

VARFÖR ??!!

Jo den här människan kommer in och ska delta i programmet....



Hur är det möjligt? är denna människa rolig? Ja, ni får ursäkta mej men det finns inga möjligheter i världen för mej att tycka om och absolut inte skratta åt henne.... Jag är defi inget fan av clamp, det ska ni veta.... så nu sitter jag här i stället för att titta på programmet... jag blir bara såååååååå grrrrrrrr........ räcker att jag hör hennes röst ...tviiii !!

Vet att jag är skit-taskig nu men så är det iaf. och det kan jag inte ändra på....

Jag lägger upp ett kort på min bror istället och en mycket allvarlig sådan förresten.,, han har fyllt femtio och blir plåtad med sina blommor..... kan inte vara lätt men samtidigt måste det var väldans skoj...eller hur är det broder J?
Här kommer fotot...



Jag bara grattar en gång till och önskar dej ett lyckligt liv....vi hörs säkert snart igen...

ska se om jag inte kan lägga in lite mer bilder från typ "den gamla goda tiden" .... skulle det vara något av intresse?

Nu ska jag se om inte irritationsmomentet har hoppat väck ur rutan......

återkommer om så inte är fallet.......

hare gooooooodis

kram

Kommentarer
Postat av: tina

kan inte heller med CLAMP därför drog jag till edwins och drack drinkar istället :-)

2007-09-16 @ 14:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0