It´s me on a monday !!

Ja herreminje... ni ser rätt! Jag bloggar på en måndag! Men idag orkar jag det för jag slutade lite tidigare och idag har det varit helt underbart fantastiskt väder... Solen har visat sig så gott som hela dan och det har varit typ 20 grader varmt minst....

Jag har bakat bröd idag, för jag hade inte minsta lilla smula kvar i brödlådan. Det blev bara vanligt vitt fransbröd, men det är ju inte fy skam det heller. Och det känns så skönt eftersom jag har en sån glidarvecka denna veckan. Inte nog med att jag slutade tidigare idag, jag är ju ledig imorgon, sen jobbar jag till fem på onsdag, torsdag är jag ledig IGEN !! Då ska jag och suss ut på turné igen. Det ska bli skoj tycker jag... Jag kommer inte ihåg platsen men en bussresa äre iaf. och det vart någon timme fri shopping därå så det ska nog bli lyckat ... eller jag VET att det kommer att bli det för med det sällskapet kan det inte bli annat än bra... =o) kram suss !! min lilla solstråle...hihi!

Fredagen blir som vanligt ett till sju... och sen har jag ju lördagen med iofs. men den går ganska snabbt ... brukar den göra iaf.

Idag har jag inte så mycket mer att berätta från jobbet.... eller annars heller.. det får bli mer utförligt imorgon...

Nu är det idol-dags för mej....

tack och hej
kram och puss på X:et

hehe

Kommentarer
Postat av: suss

du vet hur man tinar upp ett huttrande hjärta...tack! vi ska till hässleholm...kommer du bara på bussen 7.30 så löser sej resten...visst ska det bli kul!!!

2007-09-25 @ 12:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0