sara-vännen !

Kul att du är hemma, hur länge stannar du?
Hör av dig till mej eller kom in på jobbet så vi kan ses eller bestämma något...så får du ju lite fint att vila ögonen på me...hehe...

Sen medans jag ändå är ute här igen så måste jag få lägga in dom här bilderna som jag hittat på en annan bloggsida...ska inte avslöja var...

men kul ärom...

     får hoppas att hon är en seriös doktor... kanske plastikkirurg?!!


och sådant här pålägg hittar ni INTE i humhum-affären...men möjligtvis om vår skrivare i vågarna strejkar lite kanske blir det så här då...

    jag skulle ju inte köpa den i vilket fall som helst... kanske är något för dej suss.......nääää skojar bara........ det är säkert skinka som är förpackad för att säljas till alla singlar i stan......

kram på er ha en fortsatt trevlig kväll.......       

Kommentarer
Postat av: suss

jaha så halkade man in på ett bananskal igen..

2007-10-26 @ 23:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0