roligt roligt

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

gå in här och kolla på jeff dunham and the achmed-video...asakul.....hihi

Jag har nog redan skickat adressen på mailen te dom flesta som läser bloggen tror jag, men han är så rolig jeff dunham......

Idag har jag jobbat halva dagen och sen vart det hem o äta pastasallad med kyckling. Jag lyckades ragga upp Suss på en fika med på bernts, det var mycket mycket trevligt. Vi kikade in på Pewes med men det blev inge shoppande idag. Bara i hum hum-affären....

Min förkylning är inte helt borta......snor-sture har gått i ide låååååååångt in i snoken och vill inte komma ut än. Och host-harald har skaffat sig ett sandpapper och sitter och slipar i halsen på mig morgon och kväll. Jag vill ju gärna att dom ska ta sitt pick o pack och flytta till någon annan individ, men dom är väl som alla andra som trivs i mitt sällskap...hihi

Hoppas att alla andra mår bra o de då va !!

nu ska jag se på vänner..........

Vi hörs imöra.......som vi säger på småländska...

byby kram kram / pyyret

Kommentarer
Postat av: suss

va? ja e väl aldrig svårraggad...haha.
gott sällskap och en fika sitter inte fel.
GRATTIS! på födelsedagen.. även om du är lite sen...
nu är vi lika unga i några månader...kram och ta det lugnt bland presenter och tårta.

2007-10-17 @ 08:11:10
Postat av: Alexandra

Grattis på födelsedagen!

2007-10-17 @ 15:31:34
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0