ooohh myyyy goood!!

Nu har jag bakat bullar,cocostoppar med choklad och en citronsockerkaka.....är jag inte duktig så säg`!??

Har varit ensam idag. Men imorgon kommer det väl lite folk på eftermiddagen eller kvällen för Emme fyller 17 år på måndag så vi firar henne redan imorgon......

Därav mitt engagemang i baket... Ska göra tårta me men inte förrän imorgon ...

Nu ska jag strax gå ut med doggisarna och sen blir det Svennsson Svensson.... Jag är himla sugen på en bastu me men får se om jag orkar gå ner ända ner till källaren och klicka på aggregatet. Kanske en brasa i öppna spisen me! Hade inte heller varit fel......mmmmmmm få se va som händer och fötter.....

Finns ingen hemma o mysa me ändå så... hundarna är inte såååååå intresserade av bastu och bärs tyvärr annars är dom ju alltid hemma och håller mej sällskap.

Det var längesen jag var på systemet nu me förresten. Suss vart har våra shoppingturer dit tagit vägen?! Har vi blivit nykterister på gamla dar??!! Jag kommer inte ihåg vilket hehe...
men lite cider hade inte varit fel.....öl har jag hemma!

Finns det ingen resa med Sven Karlsson som heter shoppingtur på FESTkusten?? Det måste vi ju se till att dom anordnar en sån resa....smålands systemshoppar-dag!
japp det ska vi nog lägga in om ....

Du måste krya på dej snart suss så vi kan ut på vägarna igen....eller en promenadhandling i byn kanske?
Den där skinkmackan lät lockande oxå...det måste vi fixa till jul! Kan bli vårat egna lilla julbord...skinkmacka och kall öl!

Nu är mina systrar snart på väg till Ladysnight med polarna. Det kan dom ha o dregla över Martin Stenmark och Kjell Bergkvist och vem de nu var mer som skulle vara där typ Måns Zelmerlöv eller nåt...

Nä tacka vet jag smålänningar........dom går att hålla i handen när åskan är här och stadigt står dom me!
Jag ska inte uppehålla er mer med mitt snack här....dags för hundgodis och nummer två...!!

kram kram på alla er...

Kommentarer
Postat av: Jenny

De ve Micke Tornving som va de tredje mannen...
De va hur bra som helst... Hörs Kjam kjam

2007-10-07 @ 19:11:09
Postat av: tina

japp det var asbra å värt varenda krona synd bara att man inte fick ta sig ett smakprov på stenmarck.....:-)

2007-10-08 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0