Nu är det definitivt..

Jag stannar inte en sekund längre än vad jag behöver......fy fabian ... det värsta är ju att jag inte kan vräka ur mej vad som helst heller eftersom det skulle vara väldigt kränkande för vissa och det skulle absolut kunna resultera i att någon viss person skulle få sina fiskar varma och att dom som läste skulle veta vem det var och då skulle det kunna resultera i konkurs fortare än kvickt..........men jag säger inte vem! =o/

Är så fly förbannad så det ryker garanterat ur öronen på mej och kinderna är precis röda av argsinthet.......det går inte att förklara hur förbenad jag är......och dom som känner mej vet att jag inte tänder så lätt men nu går fan på torra land........

Jag tänkte att det är bäst att skriva det här så ni inte blir rädda om jag är lite underlig.....mer än vanligt menar jag då....

Imorgon är det jag som går och lämnar mina papper till hmm hmm-stället, så jag kan stå på kö där för ett jobb.

Jag är så pissed off att jag inte orkar skriva mer här idag.......måste gå och duscha kallt eller nåt så jag inte skäller ut min familj ... dom har ju inte gjort nåt......

Det var iaf. sista gången som jag ställer upp att jobba extra eller göra något utöver mitt vanliga jobb......bara så ni vet det ...........ggrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

morr och fräs och klös........nu går fan själv lös !!

inga kramar inga pussar inga klappar frå n mej idag........."^"            



       ps! om det står något i tidningen i morgon så OKEJ ..... I shot the sheriff !!

byby and ove och ut.......!! mooooooorrrrr !!

Kommentarer
Postat av: suss

Tur att du har bloggen att avreagera dej på...
Du e bäst även när du e arg...ull-greta kram på dej!

2007-10-04 @ 09:01:20
Postat av: Tina

Du kan komma till mej å jobba tror vi behöver folk igen...det é inte som alla säger jag tycker att jobbet é helt ok, och jag trivs faktiskt väldigt bra tack vare alla jobbapolarna...ha det göttt

2007-10-04 @ 10:23:50
Postat av: Jenny

Hoppas du hittar nått nytt snart vännen....! Kjam kjam

2007-10-04 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0