lite uppdatering

Det har iofs. inte hänt sådär jättemycket sen min födelsedag, lite trist var den eftersom inte så många familjemedlemmar som kom ihåg den, bara min kära dotter. Ja alltså syskon och kompisar kom ihåg men ändå lite trist, men jag tänker inte påminna eller tjata om det kommer bara att gå runt o vara lite butter ända tills dom märker att dom har glömt det ... är det inte så vi kvinnor fungerar?!

Jag har i stort sett bara jobbat tycker jag ända sen jag vart  någotsånär frisk ... Har börjat sju varje dag ända sen i tisdags, men dock fick jag sluta vid typ halv-fem fem i fredags så det kompenserade ju lite av min lediga tid på tisdagen som försvann eftersom jag jobbade förmiddagen då.

Igår vart det ganksa lugnt, jag har iaf. kommit igång med mina promenader igen och det behövdes VERKLIGEN!!...
känns som jag har gått upp flera kilo under den här perioden på en och en halv vecka som jag inte har gått några rundor alls...men det ska bli skärpning på det, det lovar jag.

Hoppas att allt är bra med er som läser (hoppas att ni fortfarande läser min blogg trots min frånvaro på några dagar!) Mina hundar är lika galna som alltid. Elvis springer omkring med en tröja som jag köpte för fem spänn till honom på rusta, vi är inte dom som klär våra hundar med kläder, men jag kunde inte låta bli att köpa den här randiga tenniströjan som bara kostade en femma!! Nåväl, han springer runt med den som om det vore hans snuttefilt, och han tycker att det är mycket roligare att leka med den och få den kastad än va det är med alla bollar och andra leksaker han har haft eller har. Jaaaa, han är söt vår lilla elvis.

Ari har varit på jakt med Hasse, suss:s gubbe, hon ligger här helt utschasad i soffan, jag vet inte va han har gjort med henne, men trött är hon iaf. hon kanske tog en jakt-tur efter deras katt Wilma me inte vet jag...hihi..

Ikväll blir det lugnt oxå, tänkte städat lite idag men det får vara till tisdag tror jag. Tänkte jag skulle fråga suss om vi ska hitta på någe nästa vecka om vi är lediga samtidigt vill säga.... en tur till systemet kanske?!?!

Nu ska jag upp till min kära syster Eva och hämta lite prylar som hon inte vill ha med sig till Pajala.... det börjar närma sig flytt för henne nu... blir tomt efter henne, men jag gläds samtidigt för hennes skull...och jag känner på mej att där kommer hon att trivas som fisken i vattnet........

Nu blire nog inge mer skrivet här idag så ......
på ren småländska........
ove och ut
ha det gott
kram kram

ps! måste bara lägga in en rolig bild på elvis igen.....

   hihihi.......han hälsar förresten...

Kommentarer
Postat av: suss

Tack för lånet av världens goast vovve...Joel har varit salig...hon låg hos honom hela natten.Kissemissan fick däremot ett psyk-bryt och är nu mera inte sig lik...Lite svinn får man räkna med eller hur? Klart vi ska hitta på nått...vi får höras. ha det bäst!

2007-10-22 @ 09:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0