Imorgon är det Kanelbullens dag!

Tänkte jag skulle bakat lite bullar igår men jag varken hann eller kände för det. Jag städade på förmiddagen och sen blev det snabb-pizza till lunch. Sen fick jag FIKA-besök av Siwan från jobbet och hon vart här till klockan tre eller strax efter....
Klockan 16.30 hade jag tid för klippning (så nu är jag snaggad igen iiiiiiiiiiiiiiii ! ) direkt efter det var jag uppe hos syster Eva en sväng och sen hem och ut med hundarna.,

Ringde min storasyster i Hallsta och tjötade lite med henne, drack en kopp kaffe och sen bar det av med syster Eva och syster Anneli till hmm hmm-affären för inhandling av tidning. Det var mest för att Eva skulle skicka paket som vi åkte dit och för att dom behövde handla lite käk o så, jag var väl mest med som moraliskt stöd och för en guidad tur i butiken =o) hehe.......

Jag har som vissa av er vet sökt mej om efter andra jobb och jag har glömt att lämna in papper på ett visst ställe så det ska jag nog göra imorgon eller på fredag. Det jobbet får jag inte reda på om jag får förrän i typ februari mars någon gång kanske. Men har jag stått ut i två år med "bossarna" på jobbet så står jag nog ut tills dess. Får söka annat under tiden annars.

Stämningen på jobbet är ju inte på topp direkt, och det kan inte bero på något annat än att vissa personer ska hänga upp sig på småsaker som inte är ett dugg relevanta för den stora helheten. Hade han/hon inte brytt sig om det så hade vi varit betydligt gladare det är en sak som är säker. Och man ska INTE lova guld och gröna skogar om man inte kan stå för det och leva upp till det. Det tar också ner stämningen oerhört mycket.... man tappar tron på allt och alla till slut.

Men jag ska inte sura ner mej för det. Men det är jävligt irriterande och man tycker inte att det är ett dugg roligt att gå till jobbet längre. Och det borde märkas för det går knappt en vecka utan att någon är ledig eller sjuk eller på kurs eller något annat. Alla söker sig till något nytt verkar det som. Men jag ska inte säga att alla vill sluta för det vet jag ingenting om, men jag söker nytt iaf.

nu ska jag ta mej en kopp kaffe till så kanske jag återkommer ikväll med ett nytt inlägg, som kommer att handla om ???? jaaaa inte vet jag?!!

kraaam kraam och klapp på kinden.....

Kommentarer
Postat av: tina

sök på lidl där verkar det vara soft
christina heter butikschefen jessica har fått ut jäkla messa kosing när hon jobbade där och dom som jobbar där é helt ok....hoppas du hittar något nytt....puss å kram på dig moster

2007-10-03 @ 11:46:35
Postat av: suss

verkar som att vad du än får efter hum hum jobbet bara kan bli bättre! Bra utgångs läge va?

2007-10-04 @ 09:06:43
Postat av: Jenny

De man lovar ska man hålla.... Kjam kjam

2007-10-04 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0